Tommy Hilfiger lansează o colecție în colaborare cu F1® Filmul

Scris de Luxury
Publicat la data de: 24-06-2025

în: Fashion

Tommy Hilfiger F1 Filmul

Tommy Hilfiger alimentează legătura dintre modă, sporturile cu motor și poveștile cinematografice prin lansarea colecției APXGP. Aceasta coincide cu premiera peliculei „F1® Filmul”, care aterizează în cinematografe începând cu 25 iunie 2025.

Campania surprinde ascensiunea cu viteză maximă a lui Damson Idris, starul filmului și ambasador de brand pentru Tommy Hilfiger. Idris întruchipează impulsul neînfricat și stilul fară efort, două elemente care îi definesc călătoria. Pe măsură ce ritmul în jurul trendului „motorcore” accelerează, colecția reprezintă una dintre tendințele definitorii ale verii. Energia curselor de mașini întâlnește culori îndrăznețe, siluete elegante și detalii pline de îndrăzneală.

Tommy Hilfiger F1 Filmul

„Să lucrez cu echipa Tommy Hilfiger pentru ‘F1® Filmul’ a fost o călătorie de neuitat – un amestec de stil emblematic și putere cinematografică”, a declarat Damson Idris. „Viziunea lui Tommy a fost întotdeauna despre împingerea culturii mai departe, iar această energie este vizibilă în fiecare parte a acestui parteneriat. De la colecția APXGP și până la tot ceea ce am făcut pentru a aduce filmul la viață pentru public, totul canalizează același spirit neînfricat, evidențiind curajul de a ieși pe pistă și încrederea de a stăpâni fiecare moment al cursei”.

Tommy Hilfiger F1 Filmul

Colecția APXGP reflectă influența în continuă creștere a Formulei 1™ dincolo de pistă, pe măsură ce piloții se avântă în lumea modei, iar influențele venite din uniformele F1 modelează tendințele la nivel mondial. Captând spiritul trendului „motorcore”, colecția îmbină viteza cu rafinamentul. Cămășile de mecanic cu însemne moto, o jachetă din piele vegană, denim japonez și un polo din tricot merino aduc o abordare sofisticată a stilului de pe pista de curse. Jacheta roșie matlasată, modelată după silueta exactă a personajului lui Damson Idris în film, evocă emoția pe ecran, reducând distanța dintre stilul rafinat și lejeritatea din afara programului.

Tommy Hilfiger F1 Filmul

„De când eram copil și trăgeam cu ochiul prin gardurile de la circuitul Watkins Glen, Formula 1™ a fost legendară pentru mine”, a declarat designerul Tommy Hilfiger. „Pe măsură ce ‘F1® Filmul’ și-a deschis porțile către lumi noi precum divertismentul și moda, sportul a devenit un fenomen cultural. Bazându-ne pe aproape 40 de ani de infuzie a culorilor, logourilor și spiritului acestui sport în colecțiile noastre, suntem încântați să ne alăturam Hollywood-ului pe pista de curse prin parteneriatul cu ‘F1® Filmul’. Acest film surprinde schimbarea culturală, stabilind un punct de referință în ceea ce noi numim „fashiontainment”, unde este modelat viitorul. Este un nou capitol îndrăzneț, iar noi stabilim ritmul pentru ceea ce va urma.”

Fan de-o viață al Formulei 1™, Tommy Hilfiger a fost captivat din copilărie de cursele de mașini, de farmecul inevitabil al uniformelor de F1 și de iconografia a acestui sport. Această fascinație timpurie a contribuit la formarea ADN-ului brandului, Tommy Hilfiger bifând parteneriate cu echipele încă din anii ’90 și creând colecții cu staruri ale pistei. Această moștenire intră acum într-un nou capitol odată cu lansarea colecției APXGP. După sosirea de neuitat la Gala Met 2025 a lui Damson Idris într-o mașină APXGP, brandul Tommy Hilfiger continuă să aducă stilul autentic dal curselor de mașini în ‘F1® Filmul’. În ceea ce promite să fie cel mai plin de adrenalină eveniment cinematografic al anului, brandul este sponsorul oficial de modă al echipei fictive APXGP, condusă de piloții Joshua Pearce (interpretat de Damson Idris) și Sonny Hayes (interpretat de Brad Pitt).

Tommy Hilfiger F1 Filmul

Colecția APXGP este disponibilă pe tommy.com și într-o selecție de magazine Tommy Hilfiger începând cu 23 iunie 2025.

F1® Filmul, produs de Apple Original Films va fi distribuit de Warner Bros. Pictures în cinematografele din întreaga lume și în IMAX®, începând cu 25 iunie 2025.