Cel mai mare producător de echipamente electrocasnice premium la nivel mondial a adus în 2015 pe piața din România electrocasnice cu tehnologii unice în lume. Miele a adus pe piața locală prima mașină de spălat cu Full TouchControl, primul espressor cu funcția de detartrare automată, prima mașină de spălat vase cu tehnologia Knock2open și singurul cuptor combinat cu abur și microunde.
2015 a adus o creștere de 64 de procente pentru vânzările Miele România, care a vândut anul trecut produse în valoare de aproximativ 16 milioane de lei (cca. 4 milioane de euro). Prin comparație, compania vinde în Germania electrocasnice în valoare de peste 1 miliard de euro, deci există un uriaș potențial de creștere pentru viitor.
„Piața de electrocasnice din România este în curs de maturizare; clienții sunt mai selectivi, mai atenți la caracteristicile produselor, la designul și durabilitatea acestora, deci mai dispuși să investească în electrocasnice de calitate. În mod particular, clienții Miele sunt persoane educate, cu venituri peste medie, care călătoresc, au avut primul contact cu brandul în afara țării și se informează înainte de a face o achiziție”, declară Loredana Butnaru, director de vânzări Miele România.
Compania a încheiat anul trecut o serie de noi parteneriate, a deschis două magazine exclusive și a extins rețeaua de distribuție în toată țara. Creșterea vânzărilor din 2015 a fost susținută de implementarea planului de business pe care compania l-a început acum doi ani, odată cu relocarea showroom-ului din Otopeni în Piața Presei, București.
La finalul anului trecut, Miele România avea o rețea de 30 de parteneri și 70 de magazine, împărțite pe trei categorii: parteneri Miele exclusiv, unde se comercializează doar produsele brandului, rețeaua de magazine specializate în vânzările de mobilier de lux, precum și rețelele de magazine independente de electro-IT. În ce privește topul vânzărilor, aspiratoarele sunt cele mai căutate de românii care doresc electrocasnice premium, urmate de mașinile de spălat și uscătoare. Prețul mediu al unei bucătării echipate de Miele ajunge la 10.000 de euro, 90% dintre vânzări realizându-se în showroom, chiar dacă compania are produsele listate online în marketplace-ul eMAG sau pe site-ul propriu.
Galerie Foto