Renumitul retailer multi-brand din industria fashion Peek & Cloppenburg sărbătorește mult așteptata redeschidere a magazinului său din Băneasa Shopping City. Cu ocazia lansării noului concept, timp de patru zile, toți clienții vor putea să se bucure de activități și surprize interesante pe parcursul vizitei lor la Peek & Cloppenburg. În plus, atât membrii activi în cadrul programului de loialitate, cât și cei care se vor înscrie beneficiază de discount-uri exclusive de 20% la cumpărăturile efectuate pe durata acestui eveniment.
Noul concept de 3805 mp dispus pe 2 etaje este nu doar mai spațios, ci și mult mai accesibil. Pentru o experiență și mai atractivă la cumpărături, Peek & Cloppenburg a investit într-un nou mobilier, în digitalizarea caselor de marcat, noi cabine de probă și în shop-urile originale pentru Boss Black, HUGO și Joop!.
Noul design, mai plăcut și facil în identificarea pieselor preferate, le creează clienților spațiul ideal pentru a găsi inspirația alegerii unei ținute care să îi reprezinte, aceștia având la dispoziție o varietate de colecții premium de la branduri de top precum: Tommy Hilfiger, Joop!, Polo Ralph Lauren, Boss Black, HUGO, Wellensteyn, Armani Exchange, Karl Lagerfeld, Calvin Klein, CK Jeans, Hugo, Versace, Marc Cain, Max Mara, Sportalm, Marc O’Polo, cât și branduri exclusive P&C, cum ar fi Christian Berg, Review, Montego, Jake*s Casual.
,,Suntem fericiți să celebrăm împreună cu membrii noștri redeschiderea magazinului din Băneasa Shopping City. Luând mereu în considerare nevoile și dorințele clienților, investim constant în dezvoltarea magazinelor și serviciilor pe care le oferim. România este o piață importantă pentru noi. De aceea, vom continua să investim aici, dezvoltând mai departe noi proiecte de succes. În toamna acestui an urmează inaugurarea a două noi magazine în Craiova și Iași”, a menționat Alina Șerban Regional Sales Manager Peek & Cloppenburg.