Miele

„One of not many” Vacheron Constantin

Scris de Andrei Dimulescu
Publicat la data de: 16-03-2019

în: Watches

Noua campanie de comunicare Vacheron Constantin

Semnătura noii campanii de comunicare Vacheron Constantin definește universul excepțional pe care Casa l-a desăvârșit de mai bine de 260 de ani. În domeniul prestigios al producției de ceasuri haute horlogerie, aceasta este o Casă pentru cunoscători, profund atașată de valorile umane și îmbogățită de expertiza transmisă cu răspundere între generațiile de ceasornicari și artizani.

Fondat în anul 1755, brandul Vacheron Constantin este cel mai vechi producător de ceasuri cu activitate neîntreruptă. De peste 260 de ani, reputata Casă s-a reinventat în mod constant, în conformitate cu cele mai pure tradiții orologere. Filosofia sa se bazează mai degrabă pe cunoașterea temeinică, decât pe aspectul exterior efemer. Inovația constantă, spiritul explorării, pasiunea și standardele fără compromisuri ale ceasornicarilor și artizanilor, alături de transmiterea abilităților ancestrale, bogăția patrimoniului și capacitatea de a se adapta vremurilor – acestea sunt valorile care îi câștigă atât recunoașterea unanimă, cât și respectul absolut în cadrul cercului exclusiv al cunoscătorilor și pasionaților de Fine Watchmaking.

Ultima campanie de comunicare îi aduce împreună în universul valorilor Vacheron Constantin pe artiștii, inovatorii și eroii timpurilor noastre: muzicienii Benjamin Clementine și James Bay, designerul Ora Ito și fotograful și exploratorul Cory Richards. Dacă primii doi sunt asociați cu eleganța și caracterul cosmopolit al colecției Fiftysix, Ora Ito preferă liniile rafinate ale colecției Patrimony, iar dinamicul Cory Richards se regăsește în colecția Overseas.

Vacheron Constantin Fiftysix Tourbillon
Piesa ce marchează prima complicație orologeră majoră în colecția Fiftysix deține un mecanism automatic ultra-subțire, o greutate oscilantă care permite vizualizarea mecanismului și o cușcă a tourbillon-ului în formă de cruce malteză, simbolul Casei. Lansat la faimoasele studiouri muzicale Abbey Road din Londra, ceasul a anunțat astfel parteneriatul oficial dintre Vacheron Constantin și legendarele studiouri, cantautorul Benjamin Clementine – una dintre fețele noii campanii de comunicare – încântând asistența cu un recital special.

Noul model, Ref. 6000E/000R-B488, ce prezintă o carcasă din aur roz de 18 carate, un diametru de 41 de milimetri, 188 de componente și nu mai puțin de 30 de rubine, se mândrește cu o rezervă de putere de 80 de ore și are un preț recomandat de 118.000 de euro.

www.vacheron-constantin.com

Galerie Foto

The Grand Avenue - The home of Exclusive Brands