
Anthony Vaccarello, director de creație al casei de modă Saint Laurent, și Peter Park, chef și fondator al Sushi Park, unul dintre cele mai apreciate restaurante din Los Angeles, fac din nou echipă pentru a introduce o experiență de shopping și gastronomie în mijlocul Parisului. Cei doi au mai colaborat în 2022 pentru un pop-up Sushi Park în capitala Franței, care s-a bucurat de un imens succes, iar acum, Sushi Park Paris va deveni o locație permanentă.
Sushi Park Los Angeles, care este restaurantul flagship al chef-ului Peter Park, îi numără printre clienții săi fideli pe Justin Bieber, Kim Kardashian și Dua Lipa. Sushi Park Paris, în colaborare cu Saint Laurent, va fi primul restaurant Sushi Park permanent în afara flagship-ului din LA.
Restaurantul Sushi Park Paris va fi parte din proaspăt-renovatul boutique Saint Laurent Rive Droite, localizat în luxosul 1er arrondisement, pe rue Saint-Honoré, la un pas de Tuileries și de Place Vendôme.
Sushi Park Paris se va deschide pe data de 21 februarie 2025 și va oferi o experiență atent curatoriată de gastronomie japoneză, cunoscută drept „omakase”. În traducere liberă, „omakase” este un termen japonez care înseamnă „las la latitudinea Dvs.”, referindu-se la experiențe culinare în care chef-ul prepară ceea ce consideră potrivit pentru clienții săi, care lasă 100% la latitudinea lui să le creeze un meniu de la cap la coadă. Peștele va fi, deisgur, ingredientul-cheie al preparatelor de la Sushi Park Paris, printre specialități numărându-se tonul, somonul sau dorada. Acestea vor fi acompaniate de cocktail-uri și băuturi fine, precum și de o selecție de deserturi. Preparatele vor fi servite pe veselă din ceramică creată special pentru acest restaurant de către ceramistul Professor Kim.
Saint Laurent nu este prima casă de modă care se aventurează într-un parteneriat culinar. Printre alte exemple de acest gen se numără colaborarea dintre Jacquemus și Caviar Kaspia Paris, Osteria da Massimo Bottura din Florența, ce aparține de Gucci și a fost onorată cu o stea Michelin, restaurantul Monsieur Dior din Paris, Tiffany Blue Box Cafe din Harrods Londra, și multe altele. Acest gen de inițiative solidifică intenția fashion brandurilor de a crea pentru clienții lor nu numai piese vestimentare sau accesorii, ci o veritabilă experiență de lifestyle.
Sushi Park Paris va fi deschis publicului începând cu 21 februarie și va funcționa de marțea până sâmbăta. Rezervările se vor putea face telefonic, prin email sau online.