Orlando Bloom este noul ambasador al Porsche Design

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 05-02-2025

în: NewsThe Famous

Orlando Bloom

Hollywood-ul întâlnește arta designului și a ingineriei în noua campanie Porsche Design. Orlando Bloom a preluat rolul de șofer pentru un nou rol – acela de imagine a Porsche Design. În calitate de nou ambasador al mărcii, actorul în vârstă de 48 de ani prezintă atât ceasuri, cât și ochelari într-o campanie lansată săptămâna aceasta și cataloghează această oportunitate drept „o mare onoare”.

Cunoscut pentru rolurile sale celebre din numeroase filme și considerat unul dintre cei mai stilați protagoniști de la Hollywood, Orlando Bloom este, de asemenea, un entuziast Porsche de multă vreme. Aprecierea sa pentru designul excepțional, inovația tehnică și funcționalitatea care definesc Porsche Design fac din acesta un parteneriat ideal.

„De la prima noastră conversație, am fost încântat de ideea unui parteneriat. Am simțit imediat că eu și echipa Porsche Design împărtășim o pasiune reciprocă pentru un design deosebit și avem o mentalitate similară. Brandul are un mod unic de a transpune designul inconfundabil și eleganța atemporală a unor simboluri precum Porsche 911 în produse de lifestyle. Acest amestec de estetică inspirată de mașinile sport, moștenire unică și stil de viață exclusivist mă fascinează cu adevărat. Este interesant să fac acum parte din această poveste de succes.”, a spus Bloom într-o declarație.

Printre creațiile prezentate și purtate de Bloom în această campanie se numără ceasul Chronograph 1-All Black Numbered Edition și ochelarii model P’8478. Ceasul, creat în 1972 de Ferdinand Alexander Porsche și „rafinat” de Porsche Design în 2022, este inspirat de panoul de bord al modelului Porsche 911, care primește, de asemenea, un rol principal în campanie. Ceasul continuă să fie fabricat manual în atelierul de ceasuri Porsche din Solothurn, Elveția.

Orlando Bloom

În ceea ce privește ochelarii, modelul P’8478 se numără printre alte șase modele de ochelari de soare și de vedere din colecția 2025 de ochelari Porsche Design. Fabricat din titan ușor și policarbonat rezistent la zgârieturi, modelul P’8478 „combină designul inovator cu performanța și durabilitatea maximă”, conform mărcii. În această campanie, Bloom prezintă șapte modele de ochelari de soare și ochelari de vedere ai mărcii.

Brandul de lifestyle – fondat în 1972 de profesorul Ferdinand Alexander Porsche – este disponibil în întreaga lume în magazinele Porsche Design, în departamentele high-end, în magazine specializate și în magazinul online oficial. Bloom, care este înlocuitorul lui Patrick Dempsey în calitate de ambasador al mărcii Porsche Design, și-a testat nevoia de viteză în filmul de acțiune pe marele ecran Gran Turismo. Alte titluri recente includ Carnival Row, Needle in a Timestack, The Outpost și Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales.