Moncler și Mercedes-Benz dezvăluie PROJECT MONDO G

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 23-02-2023

în: News

Mercedes-Benz și Moncler împărtășesc pasiunea pentru inovație, un limbaj de design concis și o abordare inedită a colaborărilor interculturale. Aceste valori și atribute definesc ambele branduri, care acum s-au reunit pentru a prezenta oportunitățile creative și experiența întâlnirii dintre universurile celor două mărci. Tema „Arta imaginației” este un mesaj inspirațional de a ne crea obiective mai îndrăznețe. Piesa de artă colaborativă PROJECT MONDO G marchează primul parteneriat auto al Moncler.

Moncler

PROJECT MONDO G recreează emblematicul Mercedes-Benz G-Class cu elementele distinctive de design Moncler prin îmbinarea trăsăturilor caracteristice G-Class cu jacheta puffer Moncler. În premieră, piesa de artă a fost dezvăluită în data de 21 februarie, în cadrul show-ului Moncler „The Art of Genius” din cadrul London Fashion Week. Astfel, Mercedes-Benz se alătură unor mărci și artiști, precum Alicia Keys, Pharrell Williams, Adidas Originals, FRGMT, Salehe Bembury, Palm Angels, ROC NATION by Jay-Z. Brandul de lux a dezvăluit o nouă viziune pentru Moncler Genius prin intermediul unui eveniment live imersiv la Olympia Londra. Astfel, și-a dezvăluit modelul de colaborare într-o platformă de co-creație în diverse industrii noi, inclusiv artă, tehnologie, sport, muzică și design.

„Suntem foarte entuziasmați să creăm alături de Moncler un nou „moment X-factor”. La Mercedes-Benz, ne-am angajat să ne implicăm în cultură și societate. Proiectul realizat împreună cu Moncler oferă o experiență neașteptată și deschide noi orizonturi pentru noi colaborări surprinzătoare,” susține Britta Seeger, membru al Consiliului de Administrație al Mercedes-Benz Group AG, responsabilă pentru Marketing și Vânzări.

PROJECT MONDO G este definit de contrastul spectaculos între designul unghiular al Clasei G și liniile fluide ale materialului textil matlasat marca Moncler. Ambele sunt inconfundabile și imposibil de imitat, păstrându-și funcționalitatea ca aspect definitoriu. în plus, cele două produse emblematice pentru fiecare brand s-au transformat în ultimele decenii în articole lifestyle de lux. Fuziunea contrariilor dă naștere obiectului sculptural PROJECT MONDO G, care vă invită să experimentați transformarea unui obiect pur utilitar, într-un obiect de design. Dimensiunile sale impresionante sunt: 4,6 m lungime, 2,8 m înălțime, 3,4 m lățime (incluzând roțile) și 2,5 tone greutate.

Moncler

Campania pune în scenă un peisaj de iarnă din altă lume, inspirat de temele principale ale durabilității în aer liber și de oportunitățile nelimitate de descoperire, cu off-roader-ul G-Class ca bază pentru PROJECT MONDO G și jacheta puffer de la Moncler. Aspectul este un univers imaginar cu gravitație redusă care interpretează piesa de artă cu momente de modă prin modelele care poartă look-uri concepute cu articole din colecția Moncler. Designul decorului campaniei reflectă piesa de artă dezvăluită în cadrul spectacolului „The Art of Genius”, prezentând capacitatea Clasei G și a jachetei puffer Moncler de a rezista chiar și în cele mai dure condiții. Campania a fost filmată de regizorul și fotograful recunoscut Thibaut Grevet.