Y-3 celebrează cea de-a 20 a aniversare printr-o colecție conceptuală

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 27-01-2022

în: Fashion

Y-3

Este incredibil cât de repede trece timpul, iar acest lucru este demonstrat și de aniversarea de 20 de ani a brandului Y-3. Colaborarea dintre Yohji Yamamoto și Adidas a fost prezentată pentru prima dată în octombrie 2002.

Ceea ce, probabil, părea a fi o colaborare extravangantă dintre moda de lux și îmbrăcămintea sport tinerească, Y-3 a deschis calea pentru întreaga piață de îmbrăcăminte stradală contemporană, sau cel puțin pe modul în care colaborările dintre branduri încă urmăresc să găsească calea de mijloc dintre lux și accesibilitate.

Y-3

Pentru celebrarea celei de-a 20-a aniversări a Y-3, brandul își prezintă colecțiile sezoniere sub formă de „capitole”, dar acestea nu sunt prezentate cu campanii sau lookbook-uri tipice. În schimb, echipamentul este tratat aproape ca un costum pentru modelele aflate în mișcare.Sigur, mai sunt produse noi de prezentat (pe noul Y-3 Ultraboost 22), dar imaginile sunt mai conceptuale decât cele convenționale.

Y-3

Urmând a fi lansată pe 3 februarie, colecția de primăvară/vară 2022 va debuta cu o gamă completă de piese stratificate, elemente de bază, accesorii, genți și încălțăminte.

Formele negre supradimensionate unice ale lui Yamamoto sunt acoperite de oamenii care se răsucesc, sar și dansează, demonstrând libertatea inerentă de mișcare pe care Y-3 o încurajează.

Y-3

Treningurile clasice Adidas sunt evidențiate de mișcările grațioase și beneficiază de închidere reglabilă. Totodată, imprimeurile auto-referențiale care sărbătoresc cea de-a 20-a aniversare a lui Y-3 se fac remarcate în întuneric.

La fel ca în Y-3 Terrex, și în colecția aniversară este vorba despre integrarea subtilă a textilelor tehnice, dar și despre forme.