TAG Heuer a înlocuit Rolex în calitate de cronometru oficial al Formulei 1

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 15-01-2025

în: NewsWatches

TAG Heuer

Sezonul 2025 al Formulei 1 nici nu a început, iar TAG Heuer a fost deja încoronat câștigător. În timpul verii, s-a raportat că producătorul elvețian de ceasuri urmărește să devină cronometristul oficial al competiției automobilistice, un titlu deținut anterior de concurentul său Rolex. Acum, compania-mamă a mărcii, LVMH, a finalizat cu succes transferul de sponsorizare cu un contract pe 10 ani, după mai bine de două decenii.

„Sunt încântat să urez bun venit TAG Heuer în calitate de cronometror oficial al Formulei 1, pe măsură ce începe următoarea etapă din lunga lor istorie în sportul nostru”, a declarat Stefano Domenicali, președinte și CEO al Formulei 1, într-o declarație de presă. „Cu accentul lor pe inovație, precizie și excelență, ei sunt un partener natural și sunt încântat să văd cum moștenirea noastră împletită poate spune noi povești pentru viitor, pe măsură ce sărbătorim cea de-a 75-a aniversare.”

În iulie, compania de ceasuri a fost în discuții pentru a-și recăpăta atribuțiile de cronometrare – un rol pe care l-a deținut anterior din 1992 până în 2003, înainte ca Rolex să preia controlul în 2013. După cum a menționat Domenicali, TAG Heuer are un trecut istoric cu sportul de curse auto, de când logo-ul său a apărut pe spatele unei mașini de F1 în 1969 și a devenit primul brand de lux care a sponsorizat o echipă în 1971 – întâmplător echipa lui Enzo Ferrari. După cedarea titlului de cronometrist, TAG Heuer a rămas în continuare un sponsor important pentru McLaren până în 2015, iar în 2016 a devenit cronometristul și partenerul oficial al echipei Oracle Red Bull Racing. 

„Într-un sport definit prin reziliență mentală, forță fizică, strategie, inovație și performanță, este firesc ca TAG Heuer să fie în inima Formulei 1 în calitate de cronometrist oficial”, a adăugat Antoine Pin, CEO-ul producătorului de ceasuri.

LVMH, care este deținut de miliardarul francez Bernard Arnault, a făcut o incursiune în sport încă de când a sponsorizat Jocurile Olimpice de la Paris din 2024. Conglomeratul s-a asigurat că amprenta sa a fost prezentă peste tot în cadrul evenimentului, Chaumet proiectând medaliile, Louis Vuitton ocupându-se de cuferele torței, iar Berluti creând uniformele sportivilor. Cu acest nou acord, așteptați-vă să vedeți mai multe mărci LVMH pe piste, inclusiv Moët & Chandon, care a fost numit