Louis Vuitton a dezvăluit o campanie plină de viață pentru colecția sa de sărbători, care vă poartă într-o călătorie încântătoare cu caruselul și scoate în evidență selecția de prêt-à-porter cu design complicat și articolele de marochinărie iconice ale casei.
Campania este plasată într-un peisaj înzăpezit uluitor și își transpune privitorii într-o călătorie captivantă prin scene de vis. Cea mai recentă campanie celebrează dragostea Louis Vuitton pentru călătorii și bucuria sezonului de vacanță.
Participanții se urcă la bordul caruselului și sunt purtați departe, zburând deasupra vârfurilor muntoase acoperite de zăpadă, plutind pe cer și zburând pe lângă orașe iluminate, fiecare inspirat de momente și locații notabile care reflectă ultimul an al brandului. Campania se încheie cu un foc de artificii festiv deasupra Place Vendôme din Paris. Cu participanții îmbrăcați în modelele iconice ale casei, această campanie este o mărturie a moștenirii casei în materie de călătorii și a dedicării pentru a crea momente magice de sărbători.
Colecția de sărbători Louis Vuitton surprinde esența comunității și emoția descoperirii. Campania evidențiază o selecție uimitoare de produse: haine elegante, gata de purtat pentru sezonul rece, articole de marochinărie, accesorii de călătorie, bijuterii fine și creații hard-sided. Aceste piese sunt prezentate ca daruri de lux pentru sărbători, pentru a celebra încheierea anului 2024.
Brandul va da viață campaniei sale magice prin găzduirea mai multor activări fizice ale caruselului în anumite orașe din întreaga lume. Oaspeții vor fi invitați să experimenteze magia îndeaproape și să se cufunde în atmosfera veselă, urcând la bordul caruselului pentru propria lor plimbare festivă. De asemenea, pentru a accentua și mai mult magia, vitrinele Louis Vuitton din întreaga lume au fost transformate pentru a reflecta această campanie veselă de sărbători. De asemenea, casa va lansa un filtru special pentru carusel pe Instagram și un serviciu online special pentru felicitări electronice de sărbători.