Kasing Lung, ilustratorul care a creat celebrul Labubu, a fost numit director creativ al ComplexCon Hong Kong. ComplexCon este un festival internațional care împletește lumea artei cu cea a modei streetwear și a muzicii.
ComplexCon va ajunge la a treia ediție în Hong Kong anul următor, mai exact între 21 și 22 martie 2026. În calitate de director de creație, Lung se va ocupa de viziunea din spatele festivalului. „Sunt foarte entuziasmată să lucrez cu un storyteller a cărui artă rezonează atât de bine cu universul nostru”, spune Bonnie Chan Woo, chief executive officer și co-fondatoare a ComplexCon Hong Kong. „Personajele și poveștile lui Kasing au rădăcini într-o cultură care a îmbrățișat dintotdeauna arta și creativitatea și abia așteptăm ca lumea să descopere unde l-a purtat imaginația pentru această nouă ediție a ComplexCon”.
Kasing Lung a creat „The Monsters”, o serie de personaje fictive inspirate de folcrorul nordic, în anul 2015. Printre aceste personaje se numără Mokoko, Spooky, Tycoco, Yaya, Puca, Pippo, Vos, Monster Boy, Pato și Zimomo, care este liderul clanului Labubu. În 2019, Lung a semnat un acord de licențiere cu Pop Mart, o companie de jucării chinezească. Pop Mart a creat un set de jucării-figurină modelate după ilustrațiile lui Lung, pe care le-a pus la vânzare sub formă de blind box-uri, mai precis, jucăriile vin în ambalaje opace, cumpărătorul descoperind abia după achiziție ce model de jucărie a nimerit. Blind box-urile Labubu au devenit extrem de populare la începutul acestui an, iar Pop Mart a capitalizat pe această viralitate și a introdus fel și fel de versiuni tematice Labubu, unele dintre ele în colaborare cu alte branduri cunoscute, precum Coca Cola. Datorită succesului Labubu, Pop Mart are în prezent o valoare de piață care depășește 34 de miliarde de dolari, mai mult decât compania Mattel (creatoarea păpușii Barbie), sau Sanrio (creatorii Hello Kitty).

Acum, Labubu devine mascota ComplexCon Hong Kong. Va fi prima ediție a festivalului care se organizează în afara Americii de Nord, iar evenimentul este susținut de Mega Arts and Cultural Events Fund din Hong Kong. Festivalul va avea loc pe 21 și 22 martie în locația AsiaWorld-Expo din Hong Kong și va presupune o experiență imersivă în cultura pop. Vor exista paneluri cu speakeri din varii nișe de pop culture, precum și standuri unde vor fi prezentate cele mai noi lansări din muzică, modă, artă și domeniul culinar, completate de o experiență de shopping. Ediția trecută a Complexcon a strâns peste 35.000 de oaspeți și la ea au participat peste 150 de creatori și designeri.