Christian Dior Parfums a deschis primul său magazin independent de parfumuri și frumusețe din America de Nord, situat în cartierul SoHo din Manhattan.
O noua etapă pentru brand, Dior Fragrance and Beauty Boutique va avea un concept de vânzare cu amănuntul în continuă evoluție, care se schimbă în fiecare sezon pentru a prezenta noi colecții și experiențe de brand. Prima vitrină este intitulată „The Dior Ball of Dreams”, care are legătură cu campania globală Holiday 2024 cu Anya Taylor-Joy.
Noul magazin a fost proiectat cu ideea de a onora moștenirea primului magazin Dior din Paris, deschis în 1946 și casa legendară a brandului de la 30 Avenue Montaigne.
În centrul magazinului, vizitatorii vor găsi un ecran central cu La Collection Privée Christian Dior, machiaje de sezon și produse de îngrijire a pielii. Magazinul oferă, de asemenea, o experiență Haute Parfumerie personalizată, creată de Francis Kurkdjian, director de creație de parfumuri, cu parfumuri iconice precum Miss Dior, J’adore și Sauvage expuse.
Pe lângă parfumuri, magazinul pune în evidență Rouge Premier, un ruj haute couture dezvoltat de Peter Philips, director de creație și imagine al Dior Makeup. Magazinul include, de asemenea, o zonă de consultanță privată, unde clienții pot explora servicii personalizate de parfumuri și machiaj.
Tocmai la timp pentru sezonul sărbătorilor, magazinul are un aer foarte festiv, cu centre aurite strălucitoare, o cutie muzicală cu tema J’adore, calendarul de advent al casei de modă în valoare de 750 de dolari și cutii în ediție specială pentru rujul iconic Dior Addict. Dar, la fel ca magazinele de prêt-à-porter vecine, buticul va primi actualizări sezoniere, astfel încât nicio vizită la magazin nu va fi la fel.