World Class continuă să dezvolte serviciile de Corporate Wellness

Scris de Ruxandra Tudor
Publicat la data de: 21-10-2019

în: Lifestyle

Filosofia marilor companii din România se pliază tot mai mult pe conceptul de health & fitness, iar angajații sunt încurajați să adopte un stil de viață sănătos. Odată cu această abordare tipic europeană, fitness-ul ajunge pe primul loc în topul activităților sportive de agrement, conform World Class.

World Class oferă pachete avantajoase companiilor

În România, cea mai mare rețea de health & fitness continuă să deschidă noi cluburi în locații strategice, astfel încât tot mai mulți români să aibă acces la aceste servicii, aproape de casa lor sau de locul lor de muncă. În același timp, World Class își consolidează serviciile de Corporate wellness, oferind companiilor pachete avantajoase cu beneficii suplimentare pentru angajați. În curând, rețeaua va anunța oferta de pre-lansare a noului club World Class Sema Parc, ce va include prețuri exclusive și alte beneficii suplimentare pentru noii membri, menite să crească accesibilitatea. „Obiectivul rețelei World Class este de a oferi tot mai multor români șansa de a alege un stil de viață activ și sănătos prin sport, sănătate și fitness. Acest obiectiv este din nou materializat prin deschiderea unui nou club, World Class Sema Parc, într-o locație selectată strategic, în imediata apropiere a unor clădiri de birouri importante. Aceasta este doar una dintre noile deschideri pe care le-am planificat pentru viitorul apropiat. Extinderea rețelei World Class va continua și sperăm că aceasta va aduce o schimbare a stilului de viață al românilor și va transforma Mișcarea #BeHealthy pentru Mai Multă Mișcare lansată de World Class într-o Mișcare Națională.”, a declarat Kent Orrgren, CEO World Class.

Locație accesibilă și echipamente de ultimă generație

Noul club World Class Sema Parc se va deschide în februarie 2020, va acoperi o suprafață generoasă de 1.355 mp și va oferi noilor membri acces la echipamente premium Technogym și facilități de ultimă generație. Antrenamentele se vor desfășura în zone moderne de cardio și de forță, precum și în studiourile de aerobic și ciclism echipate cu biciclete Schwinn de înaltă performanță. Sema Parc este o locație accesibilă, aflată la 10 minute de mers pe jos de centrul Bucureștiului și la 200 de metri de stația de metrou Petrache Poenaru. În ceea ce privește locația, calitatea și serviciile, Sema Parc este cu siguranță unul dintre cele mai reprezentative parcuri de afaceri din București și cel mai mare proiect mixt de regenerare urbană care are ca scop acoperirea întregii game de funcții și facilități specifice stilului modern de viață, fiind situată în cel mai nou cartier de afaceri al Bucureștiului, polul central-vestic. „Astăzi, industria imobiliară nu înseamnă doar clădiri. Întreaga filozofie migrează spre experiențe care se potrivesc nevoilor consumatorului modern, fie că este vorba de birouri sau de sectorul rezidențial. Prin prezența rețelei World Class în Sema Parc, extindem aria facilităților pe care le oferim deja cu noi servicii de top, alături de liderul industriei de health & fitness în România. Sperăm ca acest beneficiu pe care îl oferim celor peste 8.000 de angajați activi în complexul Sema Parc, va consolida portofoliul de angajatori ai clienților noștri și va genera beneficii de sănătate și wellness în rândul angajaților lor ”, a declarat Ion Rădulea, CEO al River Development.

Numai anul trecut, numărul celor care sunt membri ai unui club de health & fitness a crescut cu 3,5%, ajungând la peste 62 de milioane. A.T. Kearney a efectuat un sondaj de piață online împreună cu Daedalus Online pentru World Class, pentru a înțelege profilul clientului român de health & fitness. În ceea ce privește perspectivele de dezvoltare pentru piața românească, există o cerere crescută pentru cluburi premium de health & fitness, însoțite de o disponibilitate mai mare de plată pentru aceste servicii. Până în 2023, este de așteptat ca un număr suplimentar de 250.000-300.000 de noi membri să se alăture pieței de fitness (o creștere cu 30-35 % față de 2018). World Class derulează o campanie de informare a companiilor despre impactul unei vieți active și sănătoase a angajaților asupra sănătății afacerii, printr-o serie de workshop-uri de Corporate Wellness organizate în companii.