BFW - Bucarest Fashion Week

BMW continuă parteneriatul cu AC Milan

Scris de Andrei Dimulescu
Publicat la data de: 21-10-2024

în: AutoWWW

Preluarea celor mai noi mașini de către echipa AC Milan a devenit un eveniment important în calendar. Anul trecut a fost ales decorul Hipodromului SNAI San Siro din Milano cu calul iconic al lui Leonardo Da Vinci. Anul acesta BMW Italia și AC Milan au colaborat pentru a crea o scenografie spectaculoasă care va fi cadrul unui film ce va fi lansat pe canalele de socializare AC Milan și BMW Italia pe 28 octombrie.

Protagoniștii evenimentului au fost cele douăzeci și șase de BMW XM livrate jucătorilor și echpei de management. Mașina creată pentru a sărbători cea de-a 50-a aniversare a mărcii BMW M în 2022 reprezintă avangarda tehnologiei plug-in hybrid și exprimă pe deplin conceptul BMW de deschidere tehnologică către toate soluțiile de propulsie atât timp cât acestea sunt eficiente și susțin obiectivul de decarbonizare și neutralitate totală în 2050. În plus, cu cei 653 CP, BMW XM reflectă dinamismul, sportivitatea și căutarea performanței pe care AC Milan și BMW le au în comun.

„Am ales un loc neobișnuit – a declarat Massimiliano Di Silvestre, Președinte și CEO BMW Italia – pentru că ne-a plăcut să subliniem puterea, dinamismul și pasiunea pe care BMW XM le exprimă. Mai mult, istoria companiei a fost legată încă de la origini de lumea aviației cu construcția de motoare de avioane și astăzi privim acest sector cu mare atenție, derivând tehnologii precum head up display, de exemplu, care face experiența la bordul mașinilor noastre din ce în ce mai sigură și tehnologică, subliniind plăcerea de a conduce tipică mărcii”.

„Îmi place să-mi amintesc – a concluzionat Di Silvestre – cum s-a născut relația cu AC Milan în urmă cu trei ani tocmai pe tema leadershipului și a dorinței de a comunica inovația, mobilitatea durabilă și căutarea continuă a performanței. Evenimentul de astăzi rezumă aceste teme într-un mod foarte spectaculos și iconic. Îi mulțumesc președintelui Paolo Scaroni pentru pasiunea, entuziasmul și spiritul de parteneriat care ne-au însoțit călătoria împreună”.

„AC Milan și BMW – a declarat Paolo Scaroni, Președintele AC Milan – au activat întotdeauna în domeniul emoțiilor, implicându-și fanii și clienții cu pasiune, iar ceea ce parteneriatul nostru strategic a reușit să exprime în ultimii ani este o demonstrație frumoasă. Aș dori să mulțumesc BMW și președintelui Di Silvestre pentru această ceremonie și pentru sprijinul valoros care a făcut ca această colaborare caracterizată de valori și obiective comune să fie unică”.

Parteneriatul dintre BMW Italia și AC Milan

Parteneriatul dintre BMW Italia și AC Milan

Semnat în 2021, parteneriatul dintre BMW Italia și AC Milan a făcut din filiala italiană un Premium Partner și Automotive Partner al clubului sportiv Rossoneri.

Cele două mărci, care excelează la nivel global în domeniile lor de referință, sunt unite prin valori comune și o abordare comună a viitorului, cu o atenție deosebită acordată sustenabilității afacerilor și creării de valoare socială ca obiective strategice.

Colaborarea dintre BMW Italia și AC Milan se bazează nu numai pe o orientare comună către depășirea limitelor, ci și pe angajamentul de a promova sustenabilitatea. Unul dintre obiectivele parteneriatului este de a promova o cale către o mobilitate mai durabilă și de a stimula o mai mare conștientizare asupra problemelor de valoare socială esențială.

BMW Italia și AC Milan sunt, de asemenea, unite printr-o viziune comună în ceea ce privește implicarea socilă, așa cum demonstrează proiectul „BMW on Tour” creat împreună cu asociația Insuperabili, ACIB (Asociația Italiană a Dealerilor BMW) și 11 dealeri ai rețelei BMW Italia pentru a promova incluziunea socială prin jocul de fotbal.