
Valentino a lansat mult-așteptata campanie pentru colecția realizată în colaborare cu Vans, prezentată inițial în cadrul show-ului Fall/Winter 2025 “Le Méta Théâtre Des Intimités” de la Paris. Campania reia decorul teatral, cu plăci roșii, al prezentării de pe podium, aducând la viață viziunea lui Alessandro Michele printr-o reinterpretare îndrăzneață a siluetei iconice Vans Authentic.
Colecția reinventează pantofii sport low-top din pânză Vans Authentic cu noi combinații de culori și imprimeuri eclectice în șase variante diferite pentru bărbați și femei. Dintre acestea, motivul Valentino Le Chat de la Maison se remarcă prin faptul că va fi comercializat exclusiv în flagship-urile Valentino și Vans. Alte alegeri estetice includ imprimeul checkerboard reinterpretat cu logo-ul Valentino, modele tropicale, buline și grafice combinate ce evocă atât cultura skate, cât și universul couture.
Ambalajul colecției reflectă aceeași fuziune de design, reinterpretând checkerboard-ul iconic Vans cu brandingul semnătură Valentino.
Vizualurile campaniei folosesc AI, dar sunt construite pe baza imaginilor originale surprinse în timpul show-ului de la Paris. Toate modelele și colaboratorii implicați și-au dat consimțământul complet.
Site-ul Valentino confirmă că pantofii au fost puși în vânzare online pe 12 septembrie 2025, urmând ca distribuția globală să continue începând cu 19 septembrie în magazinele Valentino, Vans.com și flagship store-ul Vans din Londra. Prețul per pereche este de aproximativ 490 de dolari.