The Hilfiger Racing Club: Cea mai nouă campanie Tommy Hilfiger o are în centru pe artista JISOO

Scris de Cătălina Teodorescu
Publicat la data de: 11-09-2025

în: Fashion

Tommy Hilfiger JISOO

Tommy Hilfiger dezvăluie campania pentru sezonul toamnă 2025, numită „The Hilfiger Racing Club”, al cărei star este cântăreața de K-Pop JISOO. Inspirată de tradiția americană, campania reînvie stilul preppy printr-un amestec de nostalgie pentru sporturile cu motor și un spirit îndrăzneț și vibrant. Ambasaroarea globală a brandului, JISOO, adaugă o notă personală garderobei „Tommy”, clasic americană.

„The Hilfiger Racing Club” este o declarație de stil globală pentru Tommy Hilfiger, iar protagonista campaniei, JISOO, aduce originalitatea sa fresh familiei internaționale Tommy, o familie de artiști, influenceri și creatori de tendințe care mențin brandul ferm în centrul culturii.

Tommy Hilfiger JISOO

Lansată global pe 26 august, campania va fi amplificată de activări pline de energie pentru toți fanii Tommy din întreaga lume. De la experiențe personalizate la colaborări creative și evenimente inspirate de circuitele de curse, programul se va concentra mai puțin pe reguli și mai mult pe reinventare.

„În călătoria mea de până acum alături de Tommy, am învățat că acest brand te duce în cele mai emblematice locuri, așa că am fost încântată să pășesc în lumea sporturilor cu motor”, a spus JISOO. „Întotdeauna am avut o pasiune personală pentru mașini. M-am simțit confortabil și foarte încrezătoare în hainele cea mai recentă colecție, care se joacă cu codurile clasice ale stilului preppy și pare atât de personală, jucăușă și rafinată.”

Tommy Hilfiger JISOO

Pentru colecția dedicată sezonului de toamnă 2025, Tommy Hilfiger se întoarce la origini, mai exact în New York, pentru a găsi inspirație, reinterpretând codurile orașului. În campania fotografiată de Yoon Ji Yong,  În una dintre fotografii, JISOO poartă un palton bleumarin collegiate stilizat cu un pulover clasic cu emblemă, moale dar structurat, care adaugă o notă relaxată ținutei. Într-un alt cadru, JISOO poartă o fustă mini plisată cu o jachetă structurată într-o nuanță clasică de bej camel. Campania este o reinterpretare a garderobei clasic americane cu un twist specific Tommy, mereu fresh.

„Reimaginarea stilului preppy a fost în centrul viziunii mele creative timp de 40 de ani”, a declarat Tommy Hilfiger. „De la început, am combinat stilul american clasic cu influențe culturale vibrante și sunt încântat să continuu această tradiție de a sparge tiparele. Acest sezon marchează începutul unui nou capitol, cu ‘The Hilfiger Racing Club’ care deschide cea mai recentă serie de campanii și aduce o notă nouă unui moment celebrat în calendarul social.”

Tommy Hilfiger JISOO

Campania marchează continuarea „You’re Invited, No RSVP Required” (Ești invitat, nu este necesară confirmarea participării). Această campanie a început în 1985, anul înființării brandului, când un panou publicitar din Times Square, New York, a plasat cu încredere numele Tommy Hilfiger alături de marii designeri ai vremii. De atunci, brandul și-a adus spiritul caracteristic de rebeliune în momente definitorii ale culturii, de la hip-hop și padocul Formula 1 până la cele mai importante covoare roșii din lumea modei. Campania globală se bazează pe această moștenire, aducând stilul preppy pe pista de curse cu povestea „The Hilfiger Racing Club”, avându-i în rolurile principale pe actorul Nicholas Hoult și pe supermodelul și simbolul modei Claudia Schiffer.

Colecția de toamnă 2025 va fi disponibilă pe tommy.com, și în magazinele TOMMY HILFIGER România.