Moda iubește mediul înconjurător – Moncler se alătură Fashion Pact

Scris de Luxury
Publicat la data de: 26-08-2019

în: News

Din păcate, moda face parte din industriile cu un impact major asupra mediului înconjurător. Dar acest lucru se va schimba în viitor. Mai multe branduri de fashion caută soluții scalabile pentru a minimiza efectele nocive asupra oceanelor, climei și biodiversității.

Moncler s-a alăturat alianței FASHION PACT, promovată de Kering Group, în numele președintelui Franței, Emmanuel Macron.  În total, 32 de branduri de fashion și-au anunțat intrarea în alianță, membrii fiind anunțați în timpul summitului G7, care a avut loc la Biarritz, în perioada 24-26 august.

„Am crezut întotdeauna în valoarea unei colaborări și în energia generată de oameni cu pregătire diferită, aduși împreună de un obiectiv comun – nu doar în domeniul creativ. La Moncler, ne-am luat un angajament pe termen lung pentru o dezvoltare sustenabilă și responsabilă, ceea ce ne-a făcut să ne gândim de fiecare dată la impactul deciziilor noastre și să căutăm activ soluții. În lumina acestui angajament, conștienți că provocările la nivel global cer implicarea susținută a cât mai multor factori, ne bucurăm să ne alăturăm alianței FASHION PACT, din convingerea că binele comun reprezintă mereu o miză mai mare decât interesele individuale”, a declarat Remo Ruffini, Președinte și CEO Moncler.

În aprilie 2019, Emmanuel Macron i-a dat lui François-Henri Pinault, președinte și CEO al Kering Group, misiunea de a aduce împreună cei mai mari jucători din industria de modă și textile, pentru a stabili obiective clare și tangibile în reducerea impactului pe care industria îl are asupra mediului.

Prin amploarea mișcării, alianța reprezintă o inițiativă istorică. În prezent, aceasta numără 32 de membri – lideri în industria modei și a textilelor –, uniți în jurul unui set de obiective de mediu comune cuprinse într-un angajament de sustenabilitate sub forma Fashion Pact. Printre membrii alianței se numără branduri din categoriile Luxury, Fashion, Sport și Lifestyle, dar și furnizori și distribuitori care implementau deja, individual, politici de mediu.