Arnette featuring Post Malone

Scris de Luxury
Publicat la data de: 07-08-2019

în: NewsVideo

Fondat în 1992 în Orange County, California, Arnette a ajuns la recordul de a deveni un adevărat cult brand pentru surferi, schiori și skateri. Arnette era locul în care îți făceai cumpărăturile dacă iubeai aceste sporturi și libertatea unui stil de viață dinamic. Arnette a continuat să aibă succes și să fie un brand popular, în ciuda faptului că nu s-au făcut, practic, eforturi considerabile pentru ca brandul să devină mai vizibil decât a crescut în mod organic. Pe măsură ce surf-ul, skate-ul și ski-ul au devenit surse de inspirație din ce în ce mai răspândite pentru designerii de modă contemporani, Arnette a decis să își actualizeze ADN-ul de brand cu o colecție street-ready a cărei imagine a fost ales rebelul Post Malone.

Arnette aduce pe scenă două colecții cheie: Signature Streetstyle și Sustainable, care conține piese eco-friendly. Piesele din Sustainable Collection au fost abordate de Post Malone într-o serie de fotografii și videoclipuri, inclusiv cele două perechi de ochelari cu rame neconvenționale, Lost Boy și Borrow. Ambele modele au un design understated în perfectă armonie cu tema colecției, iar materialele sunt ușoare, comode, cu un stil minimalist. Sunt accesorii perfecte pentru un look casual care respectă trendul atât de important al respectului pentru mediul înconjurător.

În ciuda ramelor discrete, Lost Boy și Borrow propun o gamă care mizează pe culori vii, cu vibe de vară:roz și portocaliu, roșu și turcoaz dar și modele monocrome cu lentile asortate. Sustainable Collection își onorează numele și prin materialele folosite, de exemplu plastic bio și etuiuri fabricate din elastan reciclat.

Cu un ADN profund modern, gata să fie purtat pe stradă nu doar de sportivi ci de toți iubitorii ideii de libertate și natură, noul look Arnette se potrivește perfect cu spiritul lui Post Malone. O schimbare care creează puntea între valorile anilor ’90 și contemporaneitate. Elementul comun pe care îl au aceste două timpuri atât de diferite în esență rămâne ideea de a-ți fi loial în primul rând ție însuți, credințelor tale și de a-ți onora individualitatea respectând mediul înconjurător.

 

The Grand Avenue - The home of Exclusive Brands