
Puig are plăcerea de a dezvălui Puig, Home of Creativity, o nouă carte publicată de Rizzoli, care celebrează peste 110 ani de onorare a valorilor și principiilor stabilite de familia fondatoare și transmise prin trei generații. Cartea reflectă moștenirea Puig, valorile sale distinctive și parcursul fiecărui brand din portofoliul companiei. Împreună, aceste povești definesc Puig drept un jucător de top în industria modei și a frumuseții, dar și un veritabil Home of Creativity – un loc unde brandurile strălucesc, oamenii evoluează, iar ideile îndrăznețe prind viață.
Cartea urmărește evoluția Puig printr-o istorie detaliată a dezvoltării internaționale remarcabile a companiei – de la fondarea sa în Barcelona în 1914 până la transformarea într-un actor cheie în industria globală a frumuseții premium, acoperind domenii precum parfumuri și modă, machiaj și îngrijire a pielii. Pe măsură ce Puig pășește într-un nou capitol odată cu listarea sa publică din 2024, cartea oferă o reflecție oportună asupra valorilor durabile și deciziilor curajoase care au modelat identitatea companiei.
Puig, Home of Creativity invită cititorii într-un univers unde îndrăzneala antreprenorială se îmbină cu o viziune pe termen lung. Cartea debutează cu explorarea sufletului Puig: Barcelona – un oraș al contrastelor, al rațiunii și pasiunii – care a inspirat timp de generații dualitățile creative ale companiei. Povestea continuă cu explorări personale și vizuale ale familiei Puig, valorile care definesc cultura companiei, parteneriatele creative din spatele brandurilor sale și spiritul alimentat de creativitate care se regăsește în fiecare produs și creație.
Contribuții originale, imagini de arhivă și fotografii realizate special pentru acest proiect aduc la viață un portofoliu vibrant de Love Brands. Printre cele paisprezece branduri prezentate se numără și momente istorice sau povestea unor modele emblematice precum zalele metalice iconice ale Rabanne, transferul de moștenire între Carolina Herrera și Wes Gordon, interviuri cu Charlotte Tilbury și Jean Paul Gaultier, influența grădinii lui Dries Van Noten asupra universului său creativ, colaborările Byredo cu artiști, mitologia feminină a Nina Ricci, istoria bogată a Uriage și omagiul adus de Loto del Sur Americii Latine și bogăției sale botanice – toate contribuind la un colaj unic de branduri și fondatori.
Cartea evidențiază și importanța în creștere a parfumurilor de nișă, subliniind rolul lor strategic în portofoliul Puig. Un capitol este dedicat Puig Women’s America’s Cup, un eveniment pionier ce reflectă angajamentul companiei față de inovație, diversitate și sustenabilitate.
„Această carte este un omagiu adus Puig – o companie pe care o definim cu mândrie ca fiind un Home of Creativity – moștenirii pe care am construit-o, oamenilor și pasiunii care alimentează brandurile noastre iubite și rezilienței care ne-a definit încă de la începuturi”, a declarat Marc Puig, Președinte și CEO Puig. „Cartea surprinde esența a ceea ce suntem: o companie care evoluează cu scop, rămâne ancorată în valorile sale și continuă să construiască pe termen lung.”
„Crearea unei cărți este un proces lung și ambițios. Pe parcursul acestui drum, în calitate de editor, ajungi să cunoști cu adevărat personalitatea celor cu care colaborezi, trecând împreună prin provocări, surprize, decizii creative… Schimburi care dezvăluie valorile reale ale unui brand și creativitatea, deschiderea, angajamentul și curajul oamenilor săi. Apreciez excelența Puig și a comunității sale: a lucra împreună la această carte a fost una dintre cele mai valoroase experiențe”, a declarat Catherine Bonifassi, Director Editorial la Rizzoli New York.
Cu contribuții din partea unor voci importante din jurnalism, literatură, fotografie și parfumerie, inclusiv Alice Cavanagh, Michael Edwards, Jean-Claude Ellena, Leticia Sala și Anatxu Zabalbeascoa, Puig, Home of Creativity oferă un portret polifonic al unei companii care continuă să depășească limitele, rămânând în același timp fidelă esenței sale.
Puig, Home of Creativity, publicată de Rizzoli, este disponibilă pentru precomandă pe www.rizzoliusa.com și va putea fi găsită în librăriile selectate din întreaga lume începând cu 2 septembrie 2025.