Irina Rimes devine imaginea DAAR, brandul de bijuterii parte din Grupul TEILOR

Scris de Andrei Dimulescu
Publicat la data de: 22-04-2025

în: JewelsThe Famous

DAAR, brandul de bijuterii parte din Grupul TEILOR, anunță, cu entuziasm, începutul colaborării cu artista Irina Rimes, în calitate de ambasadoare de brand. Cu un portofoliu centrat în jurul pieselor cu diamante create în laborator, DAAR propune bijuterii cu un design modern și versatil. Brandul se adresează unui public tânăr, deschis către noi experiențe în materie de bijuterii și redefinește luxul millenial printr-o abordare prietenoasă și autentică. 

În acest context, alegerea Irinei Rimes ca imagine a brandului devine firească, iar colaborarea marchează un nou ritm în evoluția DAAR, aducând în armonie două universuri care vibrează la aceleași emoții. 

Autenticitatea, creativitatea și versatilitatea – trăsături definitorii pentru Irina Rimes – sunt și fundamentele pe care s-a construit noul brand. DAAR este primul brand din România care lansează categoria de bijuterii cu diamante create în laborator, fiind parte din Grupul TEILOR. 

Irina Rimes devine imaginea DAAR

„DAAR și Irina Rimes – un nou capitol în povestea celui mai nou brand din portofoliul TEILOR. Suntem foarte bucuroși de o colaborare care inspiră feminitate, creativitate și empowerment pentru generațiile care ne urmăresc. De-a lungul timpului, ne-am dorit să inspirăm clienții nu doar prin portofoliile de bijuterii, ci și prin campanii creative care spun povestea pietrelor prețioase. Bijuteriile le alegi în funcție de personalitate, de moment, de emoție, de ce îți inspiră. Iar acum o avem pe Irina să ducă mai departe povestea unui brand tânăr și curajos, așa cum s-a întâmplat și în cei 25 de ani de TEILOR. DAAR intră oficial în lumina reflectoarelor, cu o voce puternică și autentică.”, povestește Iulia Novac, Director de Marketing pentru brandurile TEILOR și DAAR. 

Prin această asociere, DAAR își propune să aducă în prim-plan bijuteriile cu diamante și pietre prețioase colorate create în laborator și să își asume rolul de educator al publicului. Diferite de cele naturale doar prin origine, diamantele create în laborator sunt o alegere modernă și versatilă – un statement al noilor generații. 

„Felul în care alegi să-ți exprimi personalitatea are puterea de a transmite emoții – la fel ca muzica. În DAAR am regăsit o estetică ce rezonează cu modul meu de a simți și de a mă exprima: delicat, autentic, dar cu forță. Mă bucur să fiu ambasadoarea unui brand care pune feminitatea în lumină într-un mod atât de subtil și curajos”, a menționat Irina Rimes. 

Pentru brandul DAAR, planurile de viitor constau în deschiderea a noi magazine în centrele comerciale din țară, cât și lansarea colecțiilor de bijuterii cu design propriu. Cu un focus pe inovație, DAAR, parte din Grupul TEILOR, își propune să inspire generațiile, să educe prin informații relevante în domeniul diamantelor create în laborator și să ofere consumatorilor o experiență de client elevată, asemenea brandului TEILOR. 

Despre DAAR Brandul de bijuterii DAAR, parte a Grupului TEILOR, prezintă un portofoliu centrat în jurul pieselor cu diamante create în laborator. Totodată, acesta oferă o diversitate mare de modele versatile și accesibile, de la bijuterii din aur de 14K și 10K, până la bijuterii din argint și oțel inoxidabil. 

DAAR este prezent pe piața din România cu 13 magazine fizice deschise în București, Sibiu, Pitești, Ploiești, Craiova și Târgu Mureș, Baia Mare, dar și online, pe www.daar.ro.