ELLA ICON – Un simbol al luxului

Scris de Alexandra Popescu
Publicat la data de: 14-03-2023

în:

ELLA ICON

Continuăm seria interviurilor cu Yousef Mustafa, un vechi prieten al revistei LUXURY, care a transformat (și menținut) brandul ELLA ICON într-un adevărat simbol al luxului. Aflați ce trebuie să purtați atunci când vreți să călătoriți cu stil și, mai ales, care sunt planurile în continuare, referitoare la acest brand și produsele sale.

Cum a fost anul 2022 în industria fashion și ce pregătiți pentru 2023?

Pentru că anul 2022 a fost unul destul de intuitiv, luând în considerare dorința oamenilor legată de călătorii, au existat creșteri pentru piața de fashion. S-a remarcat în special apetitul românilor pentru oferte și tipuri de produs mass market și discounter. Alte mișcări notabile în acest an au fost opțiunile clienților pentru culori vii și de vară.

Brandul ELLA ICON s-a dovedit a fi alegerea celor mai mulți clienți, luând în considerare toate beneficiile pe care noi le oferim după momentul achiziției. Strategia noastră pentru anul 2022 a vizat un serviciu de Customer Support și Customer Service facil și la îndemâna clientului.

Piaţa de fashion din România este într-o continuă evoluție, iar noi facem ca aceasta să se întâmple. Partea bună este că unicitatea și calitatea sunt la mare căutare și au întâietate în fața altor criterii precum prețul sau livrarea produselor.

În 2023 vom avea o dezvoltare a conceptelor și strategiilor de marketing, dar și a categoriilor de produse. Când spunem „dezvoltare a categoriilor de produse”, ne referim la bagaje tot din zona de fashion, dar din materiale reciclabile. Colegii din China ne ajută foarte mult pentru a dezvolta acest nou concept.

De ce materiale reciclabile?

Materialele reciclabile sunt cele care pot fi utilizate după utilizarea lor principală. Mai întâi trebuie să urmeze un tratament anterior cunoscut sub numele de reciclare. Fie că se doresc produsele în forma elaborată a acestuia, cum ar fi plasticul, fie în altă formă, este important să se ia în considerare ciclul de viață al produselor.

Acest tip de material nu trebuie să redevină același material după procesul de reciclare.

ELLA ICON

Magazine fizice sau e-commerce?

Este de așteptat ca, în 2023, zona de e-commerce să crească și mai mult, iar produsele care nu sunt prezente deja în online să facă acest pas.

Influența e-commerce se vede deja în vânzările retailerilor, iar aceștia trebuie susținuți să devină din ce în ce mai creativi pentru a atrage clienții în magazine. Această provocare a fost deja acceptată de majoritatea lanțurilor naționale și internaționale, care, dacă în anii trecuți vedeau o amenințare în comerțul online, acum îl integrează și își cresc cifra de vânzări prin utilizarea ambelor canale.

Doar că pe aceste categorii de produse tindem să credem că este foarte posibil ca, în piața românească, retailul tradițional (de magazin) să se dezvolte cot la cot cu cel online, strict pe fondul consumului în creștere în general. În mod interesant, sondaje făcute publice de Google au arătat că românii au o înclinație mai mare decât majoritatea locuitorilor țărilor europene pentru un comportament de tipul: „mă documentez online, cumpăr offline”.

Pentru zona de online au crescut retururile?

Ca orice companie care se respectă și are grijă de clienții săi, punem la dispoziție o politică a retururilor destul de ușoară și de bine pusă la punct. Toate acestea pentru că factorul decident/clientul este destul de selectiv și de adaptabil pieței din România.

Deși numărul de retururi este în creștere, datorită acestor politici, în același timp există o creștere și în încrederea oferită brandului.

Toată activitatea de business propusă are în centrul său CLIENTUL. Dacă ne bazăm pe acest lucru, nici nu contează ce fel de business dorim să dezvoltăm, fie că este B2B sau B2C, trebuie să avem în vedere că în spatele oricărei alegeri se află OMUL.