Când un brand cu notorietate precum Prada preia o inițiativă umanitară, toată lumea îl urmează. Astfel, Prada dă mâna cu UNESCO pentru sustenabilitatea oceanelor, cu inițiative de educație în întreaga lume.
Prada și UNESCO colaborează cu un scop bine definit: un program de educație care vizează sensibilizarea și promovarea unui comportament mai responsabil față de oceane. În mod clar, ne aflăm într-o perioadă periculoase, în care fiecare aspect al mediului nostru înconjurător se află într-o criză. În această situație sunt și oceanele a căror sustenabilitate a început să fie o problemă, iar asta este ceea ce urmărește să sublinieze această colaborare.
De asemenea, compania își propune să înceapă schimbările chiar „de acasă”, astfel că și-au stabilit obiective de sustenabilitate și pentru ei, care fac parte dintr-o strategie de mediu pe mai mulți ani. Un exemplu ar fi inițiativa „Prada Re-Nylon”, care își propune să înlocuiască logo-ul din nailon cu o versiune fabricată din plastic reciclat din ocean.
Ca orice brand din industria fashion care afectează mediul înconjurător, Prada vrea să-și asume faptul că va face cât mai multe lucruri pentru a diminua acest aspect. Astfel, programul va încuraja, de asemenea, și studenții să dezvolte o campanie de conștientizare privind conservarea oceanelor și modul în care moda își poate schimba practicile de funcționare pentru a avea un impact pozitiv asupra sănătății oceanice.
Lorenzo Bertelli, șeful de marketing pentru Prada Group, a declarat: „Colaborarea cu UNESCO este în linie și se traduce într-un canal de comunicare directă cu studenții din școlile din întreaga lume. Suntem mândri să vedem acest proiect care rezultă dintr-o inițiativă concepută inițial ca inovația unui produs și a unei materii prime durabile”.