Charms by Romanova s-a născut dintr-o poveste de prietenie împletită cu o pasiune consistentă pentru blănuri şi confort. Ambele doamne din povestea noastră sunt iubitoare de frumos şi convinse că prin rafinament şi eleganță ajungi să cunoşti mai bine valoarea lucrului de calitate. Aşa a început itinerarul Charms. Fără nume, fără strategii de marketing şi fără niciun plan de business, căci la acea vreme „orizontul” lor era mic şi uşor de atins. Aveau doar dorinţa, timpul şi ambiția de a-şi dovedi lor înseşi că există, de fapt, o soluţie către răsfăţ şi către îmbrăţişarea unui lux accesibil, doar că încă neştiută. Sau prea puţin ştiută…
Şi-au dedicat un an de zile căutărilor şi descoperirilor într-un domeniu nou pentru amândouă şi supraevaluat financiar de către toţi. N-a fost un drum uşor… au existat şi realizări, dar şi dezamăgiri, momente de abandon, dar şi entuziasm. Cele două doamne s-au completat însă perfect, s-au susţinut reciproc şi nu s-au lăsat intimidate de niciun fel de piedică. Fiecare clipă, fiecare revelaţie şi fiecare experienţă au adăugat „istorie” prieteniei lor, creând, fără să-şi dea seama, baza unui proiect solid care este astăzi dedicat femeii de pretutindeni.
Când itinerarul a luat sfârşit, visurile lor s-au materializat în garderobe noi de blănuri minunate, la preţuri şi mai minunate, iar „orizontul” fusese atins. Şi-au dovedit că blana, acel lux vestimentar suprem, poate fi accesibilă şi nu doar admirată în vitrine sclipitoare. Au fost încântate şi apreciate, s-au simţit răsfăţate şi chiar invidiate. Dar exaltarea a fost temporară întrucât şi-au dat seama că „orizontul” n-are, de fapt, limite.
În ianuarie 2016, Charms by Romanova s-a concretizat în piaţa din România deschizând o adevărată „cutie a Pandorei” în tot ceea ce înseamnă blănuri, calitate, modele, culori şi, mai ales, accesibilitate. Acest brand ridică la rang de artist producătorul de primă mână: corect, muncitor şi inovator. Un pariu cu sinele a generat un brand – Charms by Romanova – care a transformat ceea ce odată era destinat elitelor şi aristocraţiei într-o realitate accesibilă oricărei femei care se iubeşte.
Întregul articol este disponibil în noul număr al revistei Luxury.