ANIMATE YOUR MINI WORLD: campanie internaţională de lansare BIG LOVE pentru noile modele MINI Edition

Scris de Andrei Dimulescu
Publicat la data de: 14-02-2022

în: Auto

Noile modele MINI Edition urmează să ajungă în showroomuri în primăvara anului 2022. Pentru prima dată, toate modelele actuale ale producătorului britanic de automobile premium vor fi lansate în acelaşi timp, fiecare în propria ediţie specială. Lansarea pe piaţă va fi însoţită de o formă de comunicare la fel de nouă. O campanie internaţională sub sloganul BIG LOVE prezintă MINI Hatch 3 uşi, cu varianta electrică MINI Cooper SE ca punct culminant, alături de MINI Hatch 5 uşi şi MINI Cabriolet în Resolute Edition, MINI Clubman în Untold Edition şi MINI Countryman în Untamed Edition – fiecare ca personaj individual într-un univers virtual propriu. Fiecare este prezentat într-un stil surprinzător şi impresionant, într-un format 100% digital, folosind cea mai recentă tehnologie de animaţie CGI (Imagini Generate pe Computer).

Campania adoptă o abordare integrată care utilizează toate canalele de comunicare ale mărcii MINI de-a lungul călătoriei clienţilor. Numeroasele formate de conţinut vizual care vizează pâlnia de vânzări creează un aspect complet nou: folosind orice, de la animaţii AR, stories şi reels până la diferite tipuri de reclame online, MINI îşi orientează conţinutul exact către un public experimentat în digital. Abordarea inovatoare adoptată de campania de lansare BIG LOVE permite MINI să se adreseze grupurilor-ţintă de pe pieţe şi mai selectiv, aliniindu-se îndeaproape cu priorităţile locale.

„Campania pentru noile MINI Editions este primul nostru proiect global important care va fi produs de The Marcom Engine, noua platformă de agenţie europeană a BMW Group. Este prima producţie CGI completă care reflectă distracţia, stilul şi tema BIG LOVE, prezentând personalităţile acestor automobile unice”, spune Sebastian Beuchel, director MINI Global Brand Management. „Lucrând cu Anomaly London la conceptul creativ şi cu The Marcom Engine, inclusiv Man vs Machine cu competenţa lor CGI în producţie şi livrare, am căutat să creăm o comunicare cu adevărat îndrăzneaţă, concentrată pe digital, care să rezoneze cu toate publicurile noastre diverse, indiferent în ce stadiu al procesului de cumpărare se află”.

Elementele centrale ale campaniei sunt imaginile generate pe computer şi filmele animate virtuale. Folosind grafica 3D pe computer, sunt create imagini şi filme care arată automobilele detaliate într-un cadru care trece dincolo de graniţele realităţii.

Modelele MINI Edition joacă întotdeauna rolul principal în scurtmetrajele animate. Fiecare model este prezentat şi adus la viaţă în propriul său univers animat. Protagoniştii filmelor sunt prezentaţi cu caracteristicile lor exclusive de design şi echipare, demonstrând sentimentul go-kart caracteristic MINI prin efecte vizuale de ultimă generaţie – fără ca maşinile să ajungă în vreun moment pe un drum real.

„Campania noastră creează o lume virtuală pentru noile MINI Editions dincolo de tărâmul realităţii de zi cu zi, în care caracterul lor unic este accentul clar. Este complet animată şi proiectată în stilul inconfundabil MINI”, spune Anita Skocic, director de campanii globale de marketing. „Folosim tehnologie CGI foarte avansată pentru a depăşi limitele formelor convenţionale de reprezentare, astfel încât să transmitem publicului acel sentiment MINI unic”.

Campania include şi lansarea unui showroom online de către MINI unde fanii mărcii pot descoperi în mod interactiv noile modele Edition prin imagini, videoclipuri şi vizualizări 360 de grade. Noile automobile pot fi vizualizate pe o placă turnantă digitală din toate perspectivele imaginabile, atât ca imagine de ansamblu în unghi larg, cât şi prin prim-planuri care arată clar toate detaliile. Showroomul pentru noile modele MINI Edition va fi online pe www.MINI.com, precum şi pe site-urile diferitelor ţări. Campania este disponibilă şi pentru utilizare de către toţi dealerii şi toate reprezentanţele MINI.