Luxury 109 – Ana-Maria Pop

O viziune personală asupra domeniului real estate: perseverență, ambiție și pasiune

Scris de Luxury
Publicat la data de: 15-01-2020

în: Luxury magazine

Ana-Maria Pop este chief operating officer în cadrul Hagag Development Europe. Compania a intrat pe piața din România încă din anul 2016. Pe plan local, se bucură de implicarea unei echipe de profesioniști, formată din consultanți în domeniul imobiliar, ingineri, manageri de proiect, specialişti în marketing și vânzări, juriști și avocaţi, și derulează, la momentul actual, patru proiecte care presupun o investiție consolidată de 200 de milioane de euro: H Pipera Lake, H Victoriei 139, H Victoriei 109 și H Eliade 9 Residence. Ana-Maria Pop a găsit în Hagag oportunități și provocări care o fascinează și îi dau ocazia să se definească. În interviul acordat LUXURY Magazine, am aflat mai multe despre viața profesională și personală a tinerei avocate, un mix interesant de contraste care se balansează și se completează reciproc.

Revista poate fi găsită la punctele de difuzare a presei din toată rețeaua Inmedio, Casa de difuzare și Avec, iar abonamente se pot încheia prin Manpress (office@manpres.ro).