Brandul de activewear lululemon se extinde pe piața din Europa și va inaugura un magazin în România

Scris de Cătălina Teodorescu
Publicat la data de: 18-12-2025

în: Fashion

lululemon România

Brandul de activewear lululemon anunță o extindere semnificativă de piață pentru anul 2026, care va include magazine deschise în șase țări. Lululemon va inaugura puncte noi de vânzare în Grecia, Austria, Polonia, Ungaria și România, precum și în India. Această expansiune în șase noi țări pe parcursul unui an este un record pentru brandul lululemon.  

Lululemon a pornit în anul 1998 ca o companie de retail care vindea haine pentru yoga. Brandul se bucură în prezent de un succes imens pe piața americană și devine un nume din ce în ce mai sonor la nivel internațional. Este un label cunoscut și apreciat pentru modul în care îmbină practicalitatea cu o estetică cool și actuală, atât în ceea ce privește vestimentația cât și încălțămintea și accesoriile. Lululemon este unul dintre labelurile go-to pentru piese potrivite atât antrenamentelor sportive (yoga, alergare, tenis, golf, fitness etc.), cât și stilului athleisure. Pantalonii de yoga – piesa cu care brandul a început în 1998 – sunt în continuare cel mai bine vândut item din portofoliul lululemon.

lululemon România

Pentru moment, lululemon este prezent în peste 30 de țări și este printre liderii de piață pe nișa de activewear în America de Nord, Asia Pacific, EMEA și China. Expansiunea brandului în Europa vine ca răspuns la cererea publicului, consolidând interesul pentru vestimentația care îmbină utilitatea cu un stil modern. Brandul a deschis recent magazine și în Italia, Danemarca, Turcia și Belgia, în sistem de franciză. În ceea ce privește inaugurările planificate pentru 2026 în Grecia, Austria, Polonia, Ungaria, România și India, acestea vor fi însoțite de evenimente și activări ce urmează să fie dezvăluite la începutul anului următor.

„Continuăm să vedem o cerere mare pentru produsele noastre peste tot în lume și suntem încântați să ne mărim prezența pe piață și să ne extindem comunitățile în Europa și în zona Asia Pacific în 2026. Suntem nerăbdători să introducem noi produse inovatoare și să creăm experiențe memorabile pentru clienții noștri”, a spus Sarah Clark, Senior Vice President pe zona EMEA al companiei lululemon.


Secret Link