BFW - Bucarest Fashion Week

Bolt lansează categoria Confort Electric cu autovehicule Tesla

Scris de Andrei Dimulescu
Publicat la data de: 25-10-2024

în: AutoWWW

Bolt, operatorul global de mobilitate partajată, anunță accelerarea strategiei sale de electrificare prin lansarea de noi flote de transport formate din autovehicule complet electrice. Compania va cofinanța un număr inițial de 50 vehicule Tesla pentru categoria „Confort Electric”, în parteneriat cu operatorii locali de flote și urmărește extinderea semnificativă a programului în 2025.

Decizia Bolt vine ca urmare a unui sondaj amplu efectuat în rândul șoferilor, care a arătat că doar 2 din 10 șoferi care nu folosesc un automobil electric plănuiesc să treacă la unul în următorii 2 ani, principalele bariere fiind costul de achiziție, precum și prețul sau disponibilitatea încărcării rapide în rețelele publice.

Bolt își mărește portofoliulAdrian Zodie, General Manager, Bolt România, a declarat: „Bolt se angajează să-și mărească portofoliul de vehicule electrice la nivel local și european, ca parte a unei investiții pe termen lung în tranziția către vehiculele cu emisii zero. Sondajele noastre arată că tranziția este încă dificilă atât pentru șoferii independenți, cât și pentru proprietarii de flote, acest parteneriat fiind un prim pas pentru accelerarea tactică în regiunile cheie. Feedback-ul de pe piețele de cofinanțare lansate inițial arată un interes mare din partea proprietarilor de flote și suntem încrezători în extinderea în continuare, până în 2025.”

Compania a făcut deja investiții în mai multe orașe din Europa, precum Varșovia, Amsterdam, Berlin, Bruxelles, Stockholm și Tallinn. În București, compania va pune la dispoziție, în cadrul categoriei „Confort Electric”, mai multe modele Tesla Model Y și Model 3.

Bolt facilitează servicii de transport la cerere, alături de cele de mobilitate partajată, precum trotinetele electrice, care au ca scop să vină în completarea transportului public și să ofere alternative realiste la utilizarea unei mașini personale în zonele urbane. Serviciile de ride-hailing continuă să fie printre cele mai populare pentru utilizatorii din ecosistemul Bolt, 70% dintre aceștia neavând, în prezent, o mașină personală.

Bolt își mărește portofoliulBolt și-a asumat un angajament pe termen lung, acela de a deveni o companie cu emisii de carbon zero până în 2040. Subcategoriile Green și Electric, compania pune la dispoziția utilizatorilor vehicule complet electrice și hibride în peste 70 de orașe din Europa și Africa.