Luxury KitKat

Scris de Ruxandra Tudor
Publicat la data de: 26-09-2019

în: News

Dacă aveți drum prin Marea Britanie și nu știți ce surprize să le aduceți celor dragi, vă recomandăm să luați în calcul cea mai recentă lansare KitKat.

Celebrele batoane de ciocolată se numără deja printre preferatele noastre, iar Nestle ridică ștacheta cu o gamă completă de ciocolată care va fi realizată manual, la comandă, cu până la 1500 de arome diferite. Deocamdată, răsfățul va fi disponibil fanilor din Marea Britanie și este marketat ca fiind cel mai inovator produs de la lansarea KitKat Chunky în urmă cu 20 de ani. Proiectul își propune să răspundă preferințelor variate ale clienților, permițându-le în același timp să experimenteze arome la alegere. Cunoscătorii vor putea alege între lapte, ciocolată neagră, albă sau roșie și vor putea completa cu toppinguri care variază de la bezea, zmeură uscată, nucă de cocos prăjită, petale de trandafir, fagure de miere și bomboane. Ambalarea ciocolatelor va fi, de asemenea, personalizată cu numele destinatarului sau un alt mesaj tipărit pe ambalaj. Gama exclusivistă va include arome în ediții speciale, precum „Zingtastic Gin and Tonic” și „Springtime in Japan” sau „Best of British” KitKat, inspirate de arome britanice precum Dandelion și Burdock, Marmelade, Cherry Bakewell și Eton Mess. Batoanele de ciocolată personalizate vor ajunge în 30 de magazine John Lewis & Partners din Marea Britanie înainte de a fi puse la dispoziție printr-un nou magazin online înainte de sfârșitul anului.