Puține evenimente din lumea fashion sunt mai așteptate decât celebrul show Victoria’s Secret. Aparițiile angelice ale modelelor alese pe sprânceană sunt un punct de atracție la nivel global, iar brandul dă tonul în materie de lenjerie intimă păstrând balanța între piese care au ceva special și totuși rămân în aria accesibilă. Show-ul pune în valoare modele care, de cele mai multe ori, se lansează în cariere fulminante, iar faptul că evenimentul nu va avea loc anul acesta este o dezamăgire pentru cei care îl așteptau cu nerăbdare. S-a pus problema dacă Victoria’s Secret ar avea probleme. Însăbrandul rămâne la fel de extravagant și popular ca întotdeauna, iar decizia nu pare să semnaleze dificultăți, întrucât Victoria’s Secret își menține vânzările record, în timp ce magazinele continuă să se deschidă în lume.
Shanina Shaik a declarat că, într-adevăr, zvonurile anulării show-ului Victoria’s Secret sunt reale și că regretă decizia pentru că reprezenta un moment important din an. Însă, de asemenea, a mărturisit că publicul ar trebui să aibă răbdare și încredere deoarece brandul caută o variantă și mai spectaculoasă în care să pună în scenă tot ceea ce aduce Victoria’s Secret în viețile oamenilor. Rebrandingul show-ului presupune un nou format, care să depășească în anvergură și amploare spectacolul așa cum îl știam. Compania-mamă, L Brands, a oferit un comunicat de presă în care prezicează că în ultima perioadă s-a gândit o abordare nouă a show-ului Victoria’s Secret. Este o tradiție la care nu se va renunța, însă care trebuie regândită. Motivul ar putea fi inclusiv faptul că televiziunea nu mai este mediul cel mai potrivit pentru a transmite spectacolul, având în vedere cât de mult a evoluat modul în care oamenii accesează informațiile. Așadar, șansele ca show-ul să revină pe cat-walk sunt mari, iar schimbările care vor interveni par de bun augur. Victoria’s Secret păstrează încă misterul, iar cei care așteaptă Îngerii trebuie să mai aibă puțină răbdare. Se pare că va merita!