Ceasul Frederique Constant X Generația de Aur, un simbol pentru celebrarea unei perioade memorabile din fotbalul românesc

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 30-07-2024

în: Watches

Frederique Constant

Frederique Constant, renumitul brand elvețian de ceasuri premium, anunță lansarea unui nou ceas în ediție limitată, o piesă de colecție care onorează succesul pe care Generația de Aur l-a avut în 1994 la Campionatul Mondial de Fotbal. Ceasul, ce va putea fi găsit în exclusivitate în rețeaua de magazine Kultho, servește drept simbol al perseverenței și excelenței, amintindu-ne că timpul trece, dar realizările și amintirile rămân pentru totdeauna vii în inimile noastre.

„Suntem mândri că am lăsat în spate o istorie frumoasă, plină de calificări și performanțe și sunt recunoscător pentru colaborarea cu Frederique Constant și Kultho. Împreună am reușit să creăm un simbol pentru celebrarea unei perioade memorabile din fotbalul românesc”, spune Gică Popescu, renumitul fotbalist și promotor al Generației de Aur.

Frederique Constant

Fiecare detaliu al ceasului reflectă pasiunea și dedicarea echipei din ’94. Cadranul galben ne amintește de culoarea tricourilor purtate de echipă, fiind completat subtil de silueta unei mingi de fotbal, cât și de inscripția anului 1994. Indecșii și indicatorii pentru ore și minute poartă culoarea albastru, iar indicatorul secundar este roșu, amintindu-ne de steagul țării noastre. Pe spatele ceasului găsim inscripționat logoul Generației de Aur.

Întregul design al ceasului subliniază eleganța și importanța victoriilor obținute și vine cu o brățară metalică, fiind însoțit în cutie de o curea suplimentară din silicon albastru.

Frederique Constant

„Suntem onorați că am putut realiza acest parteneriat. Ceasul realizat de către Frederique Constant împreună cu Kultho, partenerul nostru de mai bine de zece ani pe piața din România, nu este doar un instrument care măsoară trecerea timpului, ci o mărturie a unei perioade de glorie și sacrificiu, a unei echipe care a depășit obstacole și a ajuns departe, inspirând generații întregi”, a declarat Daan van der Bruggen, sales director EU/CEE, Frederique Constant.

Ediția limitată numără 200 de exemplare, care sunt comercializate exclusiv în România. Fiecare ceas este numerotat „1 of 200” și vine într-un ambalaj dedicat, care conține, pe lângă cureaua extra din silicon, și o gravură a echipei consacrate.

Frederique Constant

„Pentru Kultho este o mare bucurie să poată intermedia acest parteneriat dintre Frederique Constant și Generația de Aur, reușind astfel să onorăm poate cea mai frumoasă perioadă din istoria fotbalului românesc. Suntem importatorii și distribuitorii exclusivi ai brandului în România, așa că, prin crearea acestui ceas special, ne bucurăm să putem consolida și mai mult relația noastră”, afirmă Mădălina Diaconu, director de marketing, Kultho.

Ceasul poate fi precomandat în rețeaua de magazine Kultho, urmând ca în cel mai scurt timp să ajungă și în magazine, pentru a putea fi probat, admirat și, evident, cumpărat de fanii sportului rege.