Bugatti deschide un nou showroom în Washington

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 18-06-2025

în: News

Bugatti

În timp ce Bugatti intră într-o nouă eră de design și inginerie cu Tourbillon¹, showroom-urile sale sunt, de asemenea, reproiectate pentru a reflecta această evoluție îndrăzneață. În urma deschiderii unor noi spații Bugatti în Baku și Rotterdam la începutul acestui an, capitala americană a găzduit marea deschidere a unui nou showroom Bugatti Washington uluitor, marcând o etapă semnificativă în dezvoltarea strategică de retail a mărcii în America de Nord.

Inaugurat oficial pe 30 mai cu un eveniment exclusivist de tip cocktail, o ceremonie de tăiere a panglicii și divertisment live, showroom-ul Bugatti din Washington reprezintă angajamentul ferm al mărcii de a oferi clienților săi experiențe extraordinare. Evenimentul a devenit și mai special prin prezența modelului Tourbillon, care marchează Washingtonul ca fiind una dintre primele destinații ale showcase-ului său nord-american – o călătorie care va aduce cea mai recentă mașină hiper sport Bugatti clienților de pe Coasta de Est, înainte de a continua spre vest.

Spațiul de 202 m², creat cu grijă în conformitate cu cea mai recentă identitate corporativă Bugatti, a fost inaugurat cu Tourbillon-ul avangardist în epicentrul său. Peste 60 de invitați de seamă au fost întâmpinați în noul showroom, alături de un grup select de directori Bugatti, printre care Mate Rimac, Chief Executive Officer al Bugatti Rimac, Sascha Doering, COO al Bugatti pentru America și Amir Hadzimehmedovic, General Manager al Bugatti Washington.

Bugatti

Importanța strategică a showroom-ului se extinde dincolo de piața directă. Statutul Washingtonului ca centru diplomatic asigură că experiența Bugatti ajunge la un public global influent, amplificând prestigiul internațional al mărcii. Cu una dintre cele mai mari concentrații de persoane cu averi nete ridicate din Statele Unite – incluzând diplomați, antreprenori, oficiali guvernamentali și directori internaționali – orașul continuă să fie o destinație importantă pentru compania de automobile de lux.

Showroom-ul din Washington reprezintă un alt pas semnificativ în expansiunea atent orchestrată a Bugatti, consolidându-și prezența pe Coasta de Est și consolidându-și poziția în întreaga Americă de Nord, un continent care continuă să îmbrățișeze filozofia mărcii: „Dacă este comparabil, nu mai este Bugatti.”