
Rizzoli, editura celebră pentru albumele stil coffee table books pe care le publică, a anunțat lansarea volumului „Aries Arise Archive”, o carte de colecție care documentează ultimii zece ani ai brandului de streetwear Aries.
Volumul va avea 288 de pagini și va descrie evoluția brandului Aries pe parcursul ultimei decade. Publicația va cuprinde detalii despre numeroasele colaborări ale labelului cu alte branduri sau cu alți artiști, imagini de arhivă, și piese highlight din colecțiile trecute, oferind o explorare vizuală a întregii istorii Aries. Designul cărții a fost realizat de Jonny Lu, fost director de creație al revistei i-D. „Aries Arise Archive” este dedicată atât fanilor brandului Aries, cât și celor ce îndrăgesc conceptul de streetwear.
Aries este un brand londonez fondat în anul 2009, care s-a distins rapid prin stilul edgy, atrăgând un public ce respinge normele tradiționale de modă și design, și care apreciază cultura de streetwear. De-a lungul existenței sale ca brand, Aries a bifat parteneriate și colaborări cu o paletă eclectică de minți creative și labeluri, de la fotografi și artiști muzicali, la branduri precum Clarks, Crocs sau New Balance.
Volumul „Aries Arise Archive” va fi publicat de editura Rizzoli în decursul acestei primăveri, și va fi disponibil pentru achiziționare începând cu data de 22 aprilie 2025, contra prețului de 65 de dolari.