
Dom Pérignon dezvăluie o nouă campanie, care aduce laolaltă o serie de figuri iconice din lumea artei și a entertainmentului: actrița Tilda Swinton, actrița și regizoarea Zoë Kravitz, rockstarul Iggy Pop, producătorul de muzică Anderson Paak, artistul Takashi Murakami, dansatorul și coregraful Alexander Ekman, precum și chef Clare Smyth. Toți acești artiști de excepție devin, astfel, ambasadori de imagine pentru Dom Pérignon. Lor li se alătură Vincent Chaperon, chef de cave al brandului, și persoana responsabilă pentru fiecare aspect al producției de șampanie.

Intitulată „Creation is an eternal journey”, campania constă într-o serie de portrete realizate de Collier Schorr, precum și un film regizat de Camille Summers-Valli. Acest nou capitol în istoria de 104 ani a brandului Dom Pérignon este menită să ilustreze relația apropiată pe care acesta o are cu zona de artă și cultură, precum și dialogul continuu pe care l-a întreținut de-a lungul timpului cu figuri importante din lumea artei, ce au inclus colaborări cu Andy Warhol, Jean-Michel Basquiat, sau Karl Lagerfeld.

Clipurile regizate de Camille Summers-Valli au fost realizate cu ajutorul lui Jefferson Hack, care a intervievat fiecare dintre noii ambasadori de imagine ai Dom Pérignon. „Aceste portrete captează momente de intimitate profundă, arătând cum fiecare artist, în maniera sa proprie, devine parte din călătoria continuă ce definește moștenirea pe care o lasă în urmă Dom Pérignon”, spun reprezentanții brandului.

Pentru a marca acest moment, vor fi lansate pe piață patru șampanii vintage: Dom Pérignon Vintage 2008 – Plénitude 2 (o „șampanie clasică reimaginată”), Dom Pérignon Vintage 2017 (vintage-ul final al fostului chef de Cave al brandului), Dom Pérignon Vintage 2018 (care marchează debutul lui Chaperon) și Dom Pérignon Rosé Vintage 2010 („o culminare a explorării rezervelor de Pinot Noir”).
