
Bucuria („Freude”) este valoarea fundamentală a mărcii BMW. Aceasta merge mult dincolo de simpla plăcere a condusului. Cu AMBERNESS şi BERGAMOOD, BMW prezintă acum două parfumuri care transformă cel mai asociat sentiment cu marca într-o experienţă olfactivă. Cele două ape „eaux de parfum” au fost create de Mavive, o companie deţinută de faimoasa familie italiană Vidal. Pentru BMW, bucuria este o declaraţie – despre plăcerea de a conduce şi mult dincolo de aceasta. Bucuria este atât un factor motivaţional, cât şi o promisiune. Pentru prima dată, această bucurie poate fi experimentată acum şi olfactiv, prin cele două parfumuri BMW noi, AMBERNESS şi BERGAMOOD.
Stefan Karch, director BMW Lifestyle & Licensing, explică: „Noile parfumuri BMW AMBERNESS şi BERGAMOOD transmit bucuria caracteristică BMW într-un mod nou. Asemenea mărcii BMW, sunt captivante, primitoare şi expresive. În calitate de companioni cotidieni, ele fac o declaraţie specială cu care clienţii se pot identifica şi care subliniază aspectul emoţional al mărcii BMW”.
Marco Vidal, director executiv Mavive S.p.A., adaugă: „Dezvoltarea AMBERNESS şi BERGAMOOD a fost o provocare interesantă. BMW a modelat lumea auto, iar Mavive reprezintă depăşirea limitelor în industria parfumurilor. Sinergia rezultată din această colaborare a dus la două parfumuri noi şi la o experienţă senzorială unică”.
Proaspăt şi revigorant, senzual şi calm sau o combinaţie a celor două
Noile parfumuri BMW transcend în mod deliberat graniţele de gen şi cu o abordare unisex. AMBERNESS şi BERGAMOOD funcţionează ca parfumuri independente sau dezvoltă experienţe aromatice foarte special atunci când sunt combinate şi/sau aplicate în concentraţii diferite. Mavive merge dincolo de utilizarea ingredientelor de cea mai înaltă calitate pentru a crea o experienţă de bucurie şi a o transforma într-un companion de zi cu zi. Foloseşte EmotiWaves, dezvoltat de dsm-firmenich, o companie specializată în parfumuri şi arome. Această tehnologie se bazează pe descoperiri neuroştiinţifice de ultimă generaţie, brevetate şi certificate. Foloseşte ingrediente naturale pentru a influenţa şi a amplifica emoţiile.
AMBERNESS oferă o experienţă senzuală care transmite linişte şi un sentiment de frumuseţe. Salvia franceză şi cardamomul guatemalez oferă un acord teluric, urmat de bergamotă italiană şi geranium egiptean. Vanilia de Madagascar, paciuli indonezian şi vetiverul haitian creează o atracţie fermecătoare.
BERGAMOOD are un efect proaspăt şi revigorant. Nota de vârf se remarcă cu arome de bergamotă italiană şi mandarină, îmbogăţite cu piper roz. Lavanda şi petitgrain lasă o impresie de durată. Arborele crocodil şi moscul completează parfumul, pentru un efect vioi şi stimulant.
Forma sticlei evocă clădirea emblematică a sediului central BMW din München. Sticlele pentru BERGAMOOD şi AMBERNESS au un design minimalist. Sunt fabricate din sticlă transparentă, iar forma lor cilindrică evocă celebra clădire a sediului central BMW din München. Capacul negru al fiecărei sticle este gravat cu sigla BMW. Marginea rotundă şi finisajul metalic dau o notă de eleganţă.
BMW se angajează să respecte obiectivele climatice ale Acordului de la Paris şi implementează cerinţe stricte până la ultimul detaliu. Nu fac excepţie nici noile parfumuri. Acestea îndeplinesc cele mai înalte standarde de calitate şi dezvoltare durabilă şi conţin doar ingrediente naturale şi sustenabile. Chiar şi cutia de înaltă calitate este fabricată din hârtie certificată FSC.
Noile parfumuri au fost create în strânsă colaborare cu Mavive, o companie deţinută de familia Vidal, care dezvoltă parfumuri de peste 120 de ani. În prezent, Mavive este prezentă în peste 90 de ţări. Cele două parfumuri BMW au fost create de parfumierii de renume mondial Frank Voelkl şi Alexandra Monet.
Noile parfumuri BMW – AMBERNESS şi BERGAMOOD – vor fi disponibile în anumite parfumerii, precum şi în magazinul online BMW Lifestyle (https://lifestyle.bmw.com).