Speranţele pentru un final puternic al Campionatului Mondial FIA de Anduranţă (FIA WEC) din 2025 nu s-au materializat pe deplin pentru BMW M Motorsport. Finala sezonului, cursa de 8 ore din Bahrain (Bahrain), s-a dovedit a fi dificilă atât la categoria Hypercar, cât şi la categoria LMGT3. Pe parcursul celor opt ore, a fost dificil ca echipajele să se implice în lupta pentru poziţiile de top. Cu toate acestea, Sheldon van der Linde (Africa de Sud), René Rast (Germania) şi Robin Frijns (Ţările de Jos) au reuşit o recuperare impresionantă cu #20 Shell BMW M Hybrid V8 al BMW M Team WRT, urcând de pe locul al 15-lea al grilei pentru a termina pe locul al optulea. #15 BMW M Hybrid V8, pilotat de Kevin Magnussen (Danemarca), Raffaele Marciello (Elveţia) şi Dries Vanthoor (Belgia), a abandonat în ultima oră din cauza unei defecţiuni.
În clasa LMGT3, în care recent s-au înregistrat două clasări consecutive pe podium pentru modelele BMW M4 GT3 EVO, maşina #31 a The Bend Team WRT a terminat pe locul al şaptelea în Bahrain. La volan s-au aflat Augusto Farfus (Brazilia), Timur Boguslavskiy şi Yasser Shahin (ambii Australia). Valentino Rossi (Italia), Kelvin van der Linde (Africa de Sud) şi Ahmad Al Harthy (Oman) au încheiat ultima lor cursă FIA WEC a sezonului pe locul al 15-lea cu #46 BMW M4 GT3 EVO, înscris de Team WRT.
Printre momentele importante ale sezonului FIA WEC 2025 pentru BMW M Motorsport s-a numărat o clasare pe podium în clasa Hypercar pentru #20 Shell BMW M Hybrid V8 la Imola (Italia). În categoria LMGT3, BMW M4 GT3 EVO a obţinut un total de patru clasări pe podium: #46 a ocupat locul al doilea atât la Imola, cât şi la Austin (SUA), în timp ce #31 a terminat pe locul al treilea la Doha (Qatar) şi Fuji (Japonia).
În ziua următoarea finalei sezonului are loc, în mod tradiţional, Testul Debutanţilor FIA WEC în Bahrain. Pentru BMW M Team WRT, doi dintre piloţii oficiali BMW M, Kelvin van der Linde şi Charles Weerts (Belgia) – care în acest sezon au câştigat, printre altele, titluri în Intercontinental GT Challenge (IGTC) şi GT World Challenge Europe -, vor completa primele tururi cu BMW M Hybrid V8. Sheldon van der Linde va stabili tururile de referinţă. Pentru el şi Raffaele Marciello, însă, atenţia se mută rapid către următoarea provocare: din Bahrain, ambii se deplasează direct în Macao (China), unde vor concura în weekendul următor în Cupa Mondială FIA GT, cu două BMW M4 GT3 EVO. Van der Linde va pilota pentru Team WRT pe faimosul circuit stradal Guia, în timp ce Marciello va concura cu ROWE Racing.
Andreas Roos (director BMW M Motorsport): `Finala sezonului FIA WEC, cu cursa de opt ore din Bahrain, s-a dovedit a fi un weekend destul de turbulent per total, atât la clasa Hypercar, cât şi la clasa LMGT3. În final, rezultatele nu au fost cele pe care le speram, deoarece obiectivul nostru clar era să luptăm pentru poziţii pe podium în ambele categorii. Din păcate, pur şi simplu ne-a lipsit ritmul în cursă pentru a face acest lucru. Cu toate acestea, am arătat o performanţă puternică spre final, iar bătălia maşinii #20 pentru locul al optulea a fost o modalitate satisfăcătoare de a încheia stagiunea. Din păcate, maşina #15 a trebuit să se retragă din cauza unei roţi spate dreapta slăbite. La LMGT3, maşina #31 a obţinut, de asemenea, un rezultat în Top 10, graţie clasării pe locul al şaptelea. Desigur, obiectivul nostru este să urcăm pe podium, dar clasarea în Top 10 la ambele categorii este încă o realizare solidă într-un campionat atât de competitiv. Multe mulţumiri echipei WRT, care a făcut o treabă excelentă pe tot parcursul anului la ambele clase. Mulţumiri speciale, de asemenea, tuturor celor de la BMW M Motorsport pentru munca depusă şi tuturor partenerilor noştri pentru un sezon FIA WEC bun. Acum vom analiza totul cu atenţie, iar anul viitor vom reveni mai puternici. Felicitări Ferrari pentru un sezon incredibil – cu victoria în cursa de 24 de ore de la Le Mans, titlul constructorilor în FIA WEC şi primele trei poziţii în campionatul piloţilor. Cred că este corect să spun că nu se poate mai bine de atât. În acelaşi timp, aş dori să mulţumesc şi celor de la Porsche, care, din păcate, părăsesc FIA WEC la sfârşitul acestui sezon. Vă mulţumesc pentru competiţia fantastică pe care am împărtăşit-o – şi vă doresc tot binele în viitor!”.