
Ca parte a realinierii sale ample, Porsche AG se va concentra în viitor pe două proiecte de fabrică în motorsport. Porsche Motorsport se va concentra pe concurența cu Porsche 99X Electric în Campionatul Mondial ABB FIA Formula E și cu Porsche 963 în Campionatul Nord-American IMSA WeatherTech SportsCar.
În Formula E, Porsche acumulează informații valoroase pentru mașinile sale sport electrice de serie. „În acest mediu competitiv, vom continua să impulsionăm dezvoltarea de vehicule de înaltă performanță”, spune Dr. Michael Steiner, membru al Consiliului Executiv pentru Dezvoltare la Porsche AG. A patra generație de mașini de Formula E va fi introdusă pentru sezonul 13 (2026/27) și va aduce o libertate suplimentară de dezvoltare. Acest lucru va permite Porsche să atingă o curbă de învățare și mai abruptă pentru vehiculele sale de serie complet electrice. Prin implicarea sa în Campionatul IMSA WeatherTech SportsCar, care are ca punct culminant cursa de 24 de ore de la Daytona, Porsche subliniază importanța pieței nord-americane și a curselor de anduranță pentru marcă. Pe lângă cele două angajamente cu fabrica în Formula E și IMSA, cursele pentru clienți rămân un pilon important al strategiei Porsche în motorsport.
Porsche Penske Motorsport își va încheia implicarea în Campionatul Mondial de Anduranță FIA (WEC) la sfârșitul sezonului actual. Dr. Michael Steiner: „Regretăm foarte mult că, din cauza circumstanțelor actuale, nu ne vom continua implicarea în WEC după acest sezon”.
Motorsportul a fost întotdeauna de o importanță majoră pentru Porsche și este o parte esențială a mărcii. „Folosim motorsportul ca platformă de dezvoltare pentru tehnologia viitoare și pentru a ilustra potențialul mașinilor noastre sport”, spune Thomas Laudenbach, vicepreședinte Porsche Motorsport. „Cu Porsche 963 în seria IMSA din America de Nord și Porsche 99X Electric în Campionatul Mondial de Formula E, dorim să continuăm să luptăm pentru victorii generale în viitor. Aceasta este tradiția și obiectivul nostru”.