
Tenisul este un pilon important al angajamentului sportiv internaţional al mărcii BMW. BMW susţine tenisul de aproape 40 de ani şi va rămâne un partener puternic în viitor. Acest lucru este subliniat de colaborarea de succes cu numărul 1 mondial, jucătorul profesionist spaniol de tenis Carlos Alcaraz, care acum a fost prelungită pe termen lung.
„Tenisul joacă un rol fundamental în portofoliul nostru de sponsorizări”, declară Uwe Dreher, vicepreşedinte de marketing BMW Europa. „Suntem încântaţi să continuăm călătoria noastră alături de Carlos Alcaraz. Pasiunea lui pentru sport şi urmărirea excelenţei sunt în concordanţă cu valorile mărcii noastre. Împreună, vom crea momente de neuitat care sărbătoresc tenisul şi vor consolida legătura cu clienţii noştri”.
La începutul lunii septembrie, Carlos Alcaraz a câştigat US Open, recâştigându-şi astfel locul 1 mondial, pe care l-a ocupat pentru prima dată în 2022, când a devenit cel mai tânăr jucător din istorie care a ocupat această poziţie. De şase ori câştigător al unor turnee de Grand Slam, jucătorul în vârstă de 22 de ani – deja una dintre personalităţile definitorii ale ATP Tour – declară: „Sunt încântat să continui să fac parte din familia BMW, ale cărei valori – cinste, excelenţă, inovaţie şi bucurie – au rezonat întotdeauna profund cu ale mele. Sunt recunoscător BMW pentru sprijinul pe care l-am primit chiar înainte de prima mea victorie de Grand Slam şi sper că ne vom putea bucura de mult mai multe succese împreună”.
Implicarea BMW în tenis datează din 1987, când compania a fost partener pentru prima dată la BMW Open în oraşul său natal, München (Germania). Anul acesta, al 38-lea an al acestei colaborări, turneul legendar a avut premiera ca eveniment ATP 500. De asemenea, BMW este partener al turneelor ATP Masters 1000 de la Indian Wells (SUA) şi Roma (Italia), precum şi al evenimentului ATP 500 în sală de la Viena (Austria).