
BMW Group a livrat 1.207.388 de automobile în prima jumătate a anului 2025. Creşterea a fost semnificativă în cadrul vânzărilor pentru automobilele electrificate, respectiv de 18,5% BMW Group în primul semestru. Disponibilitatea a fost completă pentru toate modelele. MINI a înregistrat o creştere puternică a vânzărilor, cu evoluţie în toate regiunile. Marca BMW a fost lider clar al segmentului în prima jumătate a anului. BMW M GmbH a livrat în premieră peste 100.000 de automobile în prima jumătate a anului.
În al doilea trimestru, BMW Group a raportat vânzări mai mari faţă de anul precedent: în perioada aprilie-iunie, livrările de automobile BMW, MINI şi Rolls-Royce au crescut cu 0,4%, ajungând la 621.271 de unităţi. În prima jumătate a anului, compania a livrat un total de 1.207.388 de automobile (-0,5%). Automobilele electrificate au înregistrat o creştere semnificativă a vânzărilor faţă de anul precedent. Cu 318.949 de automobile electrice şi plug-in hybrid livrate clienţilor, BMW Group şi-a crescut vânzările cu 18,5% în prima jumătate a anului 2025. Comenzile noi pentru toate tehnologiile de propulsie au crescut în primele şase luni, indicând o evoluţie semnificativă faţă de anul precedent.
„Datorită gamei noastre atractive de produse, am reuşit să închidem cu succes al doilea trimestru. Între aprilie şi iunie, BMW Group a raportat o creştere a vânzărilor de 0,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut”, a declarat Jochen Goller, membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG, responsabil pentru Clienţi, Mărci şi Vânzări. „În al doilea trimestru, am atins şi o etapă importantă, odată cu livrarea automobilului electric cu numărul 1,5 milioane. Acest succes subliniază încă o dată modul în care BMW Group a evoluat de la un pionier al automobilelor electrice la unul dintre principalii jucători de pe piaţa maşinilor electrice (BEV) – oferind acum peste 15 modele electrice”, a adăugat Goller.
Marca BMW a livrat 1.070.814 de automobile clienţilor în prima jumătate a anului. În aceeaşi perioadă, marca şi-a crescut livrările în toate regiunile din afara Chinei. Marca BMW a înregistrat o creştere puternică în regiunile Europa şi Orientul Mijlociu.
Vânzările de automobile electrificate au crescut, de asemenea, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Cu 272.402 unităţi electrificate livrate în prima jumătate a anului, marca BMW a înregistrat o creştere de 6,5%. Modelele plug-in hybrid (PHEV), în special, înregistrează o creştere a cererii. În prima jumătate a anului, marca BMW a livrat clienţilor 98.339 de modele PHEV – o creştere de 28,9% faţă de anul precedent. Vânzările BMW M GmbH au crescut cu 6,5%, cu peste 100.000 de automobile vândute în premieră în perioada ianuarie-iunie, marcând cea mai de succes jumătate de an a BMW M GmbH. BMW M5 şi BMW M5 Touring, lansate la sfârşitul anului 2024, înregistrează o popularitate puternică, contribuind semnificativ la creşterea vânzărilor.
Disponibilitatea completă a noii familii MINI a dat roade în prima jumătate a anului: cu un total de 133.778 de automobile vândute, marca MINI a raportat o creştere puternică de 17,3% faţă de anul precedent. Marca a crescut în toate regiunile din întreaga lume. MINI a înregistrat, de asemenea, o creştere pe piaţa chineză în prima jumătate a anului. Modelele electrice MINI au cunoscut o cerere globală puternică şi au fost principalul vector de creştere al mărcii. În prima jumătate a anului, mai mult de unul din trei MINI vândute la nivel mondial a fost un automobil electric.
În al doilea trimestru, marca Rolls-Royce şi-a crescut vânzările cu 9,4% faţă de anul precedent. În prima jumătate a anului, marca a livrat 2.796 de automobile (-0,8%). În primele şase luni ale anului 2025, BMW Motorrad a vândut 105.909 motociclete şi scutere către clienţi (-6,3%).
Vânzările BMW Group în T2/2025 pe scurt
|
Trimestrul II 2025 |
Comparativ cu anul anterior (%) |
Semestrul I 2025 |
Comparativ cu anul anterior (%) |
Automobile BMW Group |
621.271 |
+0,4% |
1.207.388 |
-0,5% |
BMW |
550.693 |
-2,6% |
1.070.814 |
-2,3% |
– BMW M GmbH |
55.439 |
+7,8% |
105.939 |
+6,5% |
MINI |
69.163 |
+33,1% |
133.778 |
+17,3% |
Automobile electrificate BMW Group 1 |
161.462 |
+10,2% |
318.949 |
+18,5% |
Automobile electrice BMW Group |
111.027 |
+2,9% |
220.540 |
+15,7% |
Rolls-Royce |
1.415 |
+9,4% |
2.796 |
-0,8% |
BMW Motorrad |
61.309 |
-8,0% |
105.909 |
-6,3% |
1 Automobile electrice (BEV) şi plug-in hybrid (PHEV)
Vânzări BMW şi MINI în regiuni/pieţe
|
Trimestrul II 2025 |
Comparativ cu anul anterior (%) |
Semestrul I 2025 |
Comparativ cu anul anterior (%) |
Europa |
255.910 |
+10,1% |
497.778 |
+8,2% |
Germania 2 |
73.740 |
+7,8% |
135.182 |
+3,6% |
Asia |
224.109 |
-10,1% |
438.294 |
-11,1% |
China |
162.667 |
-13,7% |
317.862 |
-15,5% |
America |
122.866 |
+1,7% |
237.167 |
+3,4% |
SUA |
98.504 |
+1,4% |
193.091 |
+2,7%+ |