Brand Management lansează platforma digitală Generatik

Scris de Andrei Dimulescu
Publicat la data de: 20-06-2025

în:

Brand Management lansează platforma digitală Generatik

Brand Management, companie cu expertiză în domeniul publicității indoor, lansează Generatik, prima platformă digitală din România care simplifică organizarea campaniilor de promovare în mall-uri și centre comerciale. Cu Generatik, companiile care doresc să-și amplifice imaginea pot alege rapid și intuitiv spațiile potrivite, pot verifica costurile și electa metoda de promovare în doar câteva minute, printr-un proces simplu și eficient. 

Platforma a fost creată pentru a ajuta brandurile să fie prezente exact acolo unde clienții lor se află în mod natural în viața de zi cu zi. Mallurile nu sunt doar locuri de cumpărături, ci spații sociale frecventate săptămânal în România. Publicitatea indoor desfășurată în aceste spații are o rată de conversie între 30% și 40%, un avantaj strategic incontestabil pentru branduri. Reclamele se inserează firesc în rutina consumatorului, în momentele în care acesta este receptiv și dispus să interacționeze cu mesaje comerciale. Cu Generatik, o campanie la mall poate fi generată în 20 de minute și lansată în câteva zile. Cu doar câteva date despre brand, produs, buget și locație, utilizatorii platformei pot vizualiza într-un singur loc toate opțiunile disponibile și pot alege în mod informat planul de media potrivit. 

„Astăzi, publicitatea indoor reprezintă doar 1% din bugetele totale cheltuite. Și totuși, rata de conversie pentru fiecare leu cheltuit este de 30 sau chiar 40%. 7 din 10 români din urban și periurban merg la mall săptămânal și observăm că publicitatea indoor are două avantaje strategice incontestabile: se inserează în viața publicului țintă în mod natural, nedisruptiv și, mai ales, într-un moment în care acesta este deschis conversațiilor cu brandurile. În indoor, oportunitatea pentru interacțiuni puternice, firești, adecvate cultural și cu impact este imensă”, declară Laurențiu Jiga – CEO & Fondator Brand Management. 

Modelul de funcționare este inspirat din realitățile pieței actuale. În loc de săptămâni de planificare și zeci de emailuri, o campanie poate fi generată în 20 de minute și lansată în câteva zile. Generatik oferă brandurilor o acoperire precisă și date concrete privind impactul estimat. De asemenea, pune la dispoziția advertiserilor o hartă interactivă a spațiilor disponibile, cu opțiuni de filtrare după buget, audiență și date demografice, trafic, zonă și tip de locație. Planul de media este generat automat, în câteva minute, iar implementarea este coordonată din platformă cu ajutorul notificărilor și rapoartelor de status. 

„Ne-am propus să aducem această formă de publicitate mai aproape de realitate. Să poți lansa o campanie într-un mall cu aceeași ușurință cu care o faci și pe Facebook sau Instagram”, completează Răzvan Marincoi – Product Manager Generatik. 

Conform ultimului studiu efectuat de Reveal Marketing Research, 27% dintre cumpărători consideră că reclama la mall este mai eficientă decât cea TV, iar 23% spun același lucru comparând publicitatea indoor din spațiile comerciale cu advertisingul din social media. Cu astfel de argumente și cu automatizările și eficiența pe care le oferă Generatik, mixul de marketing poate arăta de acum complet diferit. 

În ceea ce privește comportamentul consumatorilor, indiferent de generație, reclamele din malluri nu trec neobservate. 82% din clienții aparținând Generației X apreciază să vadă într-un mall reclame cu oferte sau promoții, și 63% din reprezentanții generației Z care văd o reclamă într-un mall spun că își vor aduce aminte exact promoția sau oferta prezentată.  

Platforma este deja funcțională și a fost testată în campanii pilot cu parteneri din industria de consum. Generatik își propune extinderea rapidă a rețelei de locații comerciale la nivel național și atragerea a cât mai multor branduri din domenii cheie, precum alimentație, modă, îngrijire personală, sănătate și bunuri de larg consum. 

Reveal Marketing Research, Laurențiu Jipa

„Există deja acorduri cu parteneri și discuții avansate cu jucătorii cheie din industrie. Obiectivul nostru este să oferim acoperire națională reală, cu unelte de planificare și monitorizare ușor de folosit. Vrem ca orice brand, indiferent de mărime, să poată intra în Generatik, să-și seteze bugetul, publicul și locația, și în 20 de minute să aibă planul de campanie”, explică Laurențiu Jiga – CEO & Fondator Brand Management.

Brand Management este liderul pieței de publicitate indoor din România. Implementează campanii publicitare la nivel național, cu o rată de succes de 99,5%, în peste 150 de locații de tip mall și nu numai. 

Generatik este prima platformă online din România care simplifică întregul proces de planificare, implementare și monitorizare a campaniilor de publicitate indoor. Cu o interfață intuitivă, date demografice precise și algoritmi inteligenți, facilitează interacțiuni rapide și eficiente pentru toți actorii din publicitatea fizică, de la proprietari de locații, la agenții, branduri și furnizori de execuție.