Designerul Daniel Lee, care este director de creație al casei de modă Burberry, va semna anul acesta designul bradului de Crăciun de la Claridge’s. Hotelul de lux din Londra are anual un decor de sărbători care încântă privirile oaspeților. Lee a anunțat că a gândit un concept care este bazat pe sustenabilitate, iar bradul va fi împodobit cu 600 de panglici care provin din surplusul de material din fabricile Burberry.

Bradul Claridge’s va trona în lobby-ul hotelului și va fi instalat pe 25 noiembrie. Daniel Lee a declarat că este „o imensă onoare” pentru el faptul că a fost ales în acest an să creeze designul bradului. „Este o oportunitate de a celebra tradiția și unitatea, de a serba sezonul prin culori vibrante și prin texturi bogate”, a mai spus designerul. Lee se autodeclară un mare fan al Crăciunului, despre care spune că este perioada sa favorită din an. Despre hotelul Claridge’s spune că „mereu s-a simțit ca acasă. Este un simbol al eleganței și al moștenirii britanice, un loc în care am petrecut multe momente fericite de-a lungul anilor”.
Bradul creat de Lee va avea o înălțime de 4,8 metri și, pe lângă faptul că va include cele 600 de panglici (un simbol al unității și solidarității în era Victoriană), va fi de asemenea decorat cu clopoței și cu globuri în formă de piese de șah, inspirate de un element-semnătură pentru casa Burberry, anume cavalerul ecvestru. Acesta se regăsește în brandingul Burberry încă din anul 1901. Vârful brandului va fi împodobit cu o coroană aurie, iar la baza lui vor sta alte decorațiuni tot în formă de piese de șah.

Este cel de-al 15-lea an în care hotelul Claridge’s invită un oaspete de top și un prieten apropiat al companiei să creeze designul bradului lor de Crăciun. Este de asemenea a doua oară când bradul va purta semnătura Burberry. În 2015, designerul Christopher Bailey, care pe atunci era director de creație al casei de modă engleze, a creat un brad de Crăciun din circa o sută de umbrele aurii și argintii și aproximativ 70.000 de beculețe. Printre alte nume cunoscute din industria modei cu care Claridge’s a colaborat pe parcursul anilor pentru pomii de Crăciun se numără Christian Louboutin, Karl Lagerfeld, Kim Jones (pe atunci director de creație la Dior), Sandra Choi (director de creație pentru Jimmy Choo), Louis Vuitton și Paul Smith.

„Așteptăm cu nerăbdare să vedem cum oaspeții noștri și vizitatorii hotelului se vor lăsa cuceriți de universul creativ al casei Burberry. Crăciunul este mereu cel mai magic moment al anului la Claridge’s și în acest sezon festiv, suntem onorați și încântați să avem creația prietenului nostru drag Daniel Lee în lobby-ul nostru.”, a declarat Thomas Kochs, managing director al hotelului Claridge’s.