Optica Vedere lansează colecția de ochelari Gucci pentru toamnă/iarnă 2018-2019

Scris de Ozana Mazilu
Publicat la data de: 17-11-2018

în: It happened

Optica Vedere a lansat, în premieră pentru publicul din România, prin intermediul partenerului său KOptic, cea mai nouă colecție de ochelari aparținând casei Gucci, colecția toamnă/iarnă 2018-2019. De-acum, colecția de ochelari toamnă/iarnă Gucci poate fi văzută, probată, cumpărată și apreciată în Optica Vedere, magazinul din Iancului.

De peste 15 ani, Optica Vedere se află cu un pas înainte, mereu actuală și în ton cu trendurile internaționale. Se adaptează cu ușurință nevoilor clienților, aducând tot ce este mai nou și performant atât în materie de sănătate a vederii, cât și de calitate a produselor sale.

Versatilă în propuneri, de această dată s-a autodepășit, aducând în atenția tuturor colecția Gucci toamnă/iarnă 2018-2019 în cadrul unui eveniment presărat cu momente surprinzătoare.

Eclectică, dar, mai presus de toate, mereu cu un pas în fața direcțiilor de stil sezoniere, casa Gucci restabilește regulile luxului în moda ochelarilor de soare și a ramelor de vedere. Inspirată de clasic, dar un clasic transpus în contemporan, noua colecție de ochelari Gucci reconfigurează traseul modei pentru sezonul toamnă/iarnă, în care destinația finală este glamour-ul absolut. Fiecare model de ochelari se află la intersecția dintre artă și high fashion, transformând accesoriul într-o bijuterie.

Ochelarii de soare devin accesoriul definitoriu al unei ținute fashion, iar ramele de vedere fac tranziția de la dispozitiv medical la bijuterie, ca element esențial în definirea stilului vestimentar, aspect subliniat de celebrul designer, Cătălin Botezatu, invitat special al Opticii Vedere în cadrul evenimentului.

Conform designerului casei Gucci, Alessandro Michele, tendințele pentru sezonul toamnă/iarnă 2018 sunt reprezentate de formele supradimensionate de ochelari de soare tip mască, cat-eye extreme, nuanțele havana, precum și lentilele roz și verzi. Toate acestea au făcut deliciul celor prezenți la eveniment, care s-au delectat în fața oglinzilor Opticii Vedere cu cele mai surprinzătoare modele.

Consilierii Optica Vedere asistă clienții și le oferă sugestii personalizate, adaptând stilul lor de viață modelelor versatile ale colecției. Ei recomandă să alegem ochelarii Gucci conform stilului vestimentar și al personalității.

Dar ce facem cu make-up-ul dacă purtăm ochelari? Ei bine, având în vedere faptul că sezonul acesta se poartă lentilele roz și cele transparente, machiajul devine esențial. Totuși, acesta a fost dintotdeauna o provocare pentru doamnele și domnișoarele purtătoare de ochelari de vedere. Aici au intervenit experiența și creativitatea Mirelei Vescan, care, la evenimentul de lansare a noii game de ochelari Gucci, a susținut un workshop de machiaj foarte apreciat de cei din jur. Concluziile: linii simple, clare, culori contrastante, dar complementare pentru culoarea ramelor ochelarilor și foarte puțină mascara. 

Și, pentru că Gucci este obligatoriu pentru orice vedetă în ton cu moda, la eveniment au participat și au probat ochelarii colecției toamnă/iarnă: Catinca Roman, Ozana Barabancea, Daniel Robu, Amalia Enache, Pavel Bartoș, DJ Andrew Dum, Sonia, Amy și, ca invitat special, Cătălin Botezatu.

Și pentru că Optica Vedere și-a obișnuit publicul de fiecare dată cu surprize, acestea au fost peste așteptări chiar și pentru vedetele care au participat. Acestea au avut ocazia să se răsfețe cu modele Bottega Veneta, Pomellato și Saint Laurent Paris, care reprezintă un adevărat „festin” în materie de ochelari.