Alexandra Dumitru și Amalia Săndulescu – Despre Sungate Solarium Studio

Sungate Solarium Studio s-a născut din prietenia a două suflete, din dragostea pentru frumos și dorința de a crea un loc în care femeia să strălucească. Acum cinci ani, Amalia Săndulescu și Alexandra Dumitru au deschis porțile unui salon de înfrumusețare în centrul Bucureștiului, un studio ce întâmpină doritoarele cu bronzare atât UV, cât și organică, cu oportunitatea de a căpăta părul mult visat, un make-up executat cu multă dragoste chiar de cele două și multe alte servicii de beauty excepționale. De la an la an, tot mai multe vedete din România, dar și femei din toată lumea au călcat pragul studioului. De ce? De ce la Sungate?

dsc_6437-1

Sunteți două tinere antreprenoare care au pus bazele unei afaceri de succes, lucru ce poate fi confirmat prin loialitatea comunității formate din rândul clientelor. Care este cea mai mare satisfacție în business-ul în care activați?
Amalia:
Dincolo de orice, cea dintâi satisfacție e a vedea atâtea doamne și domnișoare ieșind fericite din salonul nostru, această mulțumire față de cum le-a fost pusă în valoare frumusețea. Diferența de stare de la momentul în care pășesc în salon la cel în care își iau la revedere impresionează și inspiră. Este satisfăcător să constați cum ai contribuit la o altă încredere pe care cineva o poate avea în sine însuși.

Alexandra: Într-adevăr, iar când vezi că această satisfacție nu se datorează entuziasmului de moment grație bucuriei unei schimbări, ci din contră, convinge spre o mulțumire deplină, de durată, fericirea cu greu poate fi descrisă. Desigur, zâmbetul atâtor doamne și domnișoare în momentul în care ne părăsesc salonul ne luminează ziua, dar să le vedem apoi revenind chiar cu o anumită rigurozitate ne oferă un sentiment care rar poate fi imaginat. Întrebarea amintește de fidelizare, însă îndrăznesc să simt și să cred că această legătură creată între cliente și salon se apropie mult de căldura unei familii.

Care a fost viziunea ce a determinat tranziția de la solar la serviciile regăsite acum în oferta salonului Sungate?
Amalia: Din dragoste pentru frumos ne-am dorit să oferim clientelor o gamă diversă de servicii, complexă și completă. Voiam ca fiecare vizită la salon să inspire energia și încrederea unui nou început și, astfel, fiecare serviciu a convins până la nivelul la care pentru multe dintre prietenele noastre, Sungate a ajuns să însemne timpul dedicat lor înseși, timpul cu sine, timpul de regăsire a celor mai dragi plăceri. Privind acum spre toate serviciile încorporate sub cupola Sungate, alegerea de care suntem cel mai fericite este introducerea celor mai calitative extensii. Poate și fiindcă inevitabil oferă cea mai consistentă schimbare, dar este minunat să vedem încrederea pe care ajunge să o inspire un păr lung, bogat, în nuanța la care multe doamne și domnișoare visau, însă pe care nu o credeau posibil de obținut.

Alexandra: Am vrut ca doamnele și domnișoarele, pe care îndrăznim să le privim ca pe propriile prietene, să se regăsească în salonul Sungate. Desigur, un prim imbold a venit prin pasiunea noastră pentru arta machiajului, dar am vrut îndeosebi să ne concentrăm asupra părului. Știm că însăși simbolistica feminității și a frumuseții stă în părul lung. Istoria, arta, mitologia, inclusiv poveștile cu care am crescut ne-au învățat asta. Prin urmare, ne-am canalizat eforturile în primul rând pentru atingerea unei calități desăvârșite atât în selecția echipei, cât și în compunerea portofoliului de servicii. Astfel am ajuns să ne mândrim cu extensii unice, care practic au adus și renumele salonului, fiind de altfel și cel mai des cerut serviciu. Ador să văd emoțiile și nerăbdarea de a avea, în sfârșit, un păr ca de poveste! Prin extensii parcă apropiem și mai puternic suflete de un vis arzător…

cover2

Asupra căror inovații sau premiere din domeniul serviciilor de înfrumusețare v-ați concentrat în extinderea brandului Sungate?
Amalia: Credibilitatea pe care o câștigase salonul prin facilitățile de bronzare impunea exigențe pe care trebuia să le respectăm pentru fiecare serviciu pe care-l încorporam – și astfel, orice extindere trebuia precedată de o cercetare riguroasă, astfel încât Sungate să capete același bun renume pentru orice intervenție oferită, fie că era vorba de coafor, tratamente sau manichiură. Așa am ajuns cel mai cunoscut brand de extensii de păr natural din lume.

Pentru extensii ne-am concentrat spre calitatea 100% Remy a părului, cea mai apreciată la ora actuală. Pentru această selecție ne-au convins avantaje remarcabile, începând cu formula ce asigură singura soluție non-invazivă pentru păr. Disponibile în aproximativ 40 de nuanțe, într-o varietate de lungimi, cele mai calitative extensii impresionează și prin abilitatea de a susține volume și tonuri cromatice personalizate. Acestea se uniformizează splendid cu părul natural, asigurând discreție, cât și rezistență și flexibilitate. De altfel, extensiile i-au inspirat și pe stiliștii noștri în arta de a crea tunsori ce se armonizează perfect atât cu trăsăturile clientei, cât și cu textura părului natural.

Pentru a întregi portofoliul Sungate, am introdus tratamentele faciale cu tehnologii revoluționare și produse pe bază de caviar, epilarea definitivă cu laser de ultimă generație care garantează în maxim șapte ședințe dispariția permanentă a firelor de păr nedorite și, nu în ultimul rând, extensiile de gene fir cu fir 2D, 3D, 4D, Hollywood sau Russian style.

Cea mai generoasă paletă în extensiile naturale întâlnește inspirația celor mai creativi maeștri în colorimetrie. Ce exigențe ați urmat în selectarea și în continua perfecționare a echipei?
Alexandra: Exact ceea ce înțelegem prin profilul persoanei care și-a îmbrățișat vocația: pasiune, sete continuă de inspirație, entuziasmul de a învăța, curiozitatea vizavi de nou și, deosebit de important, o autoexigență pentru originalitate echilibrată însă de flexibilitatea în fața doleanțelor clientei, astfel încât creativitatea să se armonizeze cu imaginea la care visează cea care va experimenta viziunea sa. Am răspuns acestor calități printr-un continuu training, în așa fel încât emoția unei pasiuni să primească întreg suportul evoluției și perfecționării – în consecință, specialiștii echipei noastre și-au clădit un nume recunoscut pe piața serviciilor de înfrumusețare. De altfel, unul dintre planurile noastre este și înființarea Academiei Sungate, ce va prevedea specializări de la hairstyling la tehnician de extensii de gene.

Sungate a crescut sub ochii noștri, prin clientela ce v-a promovat ca referenți, cu un puternic entuziasm, pe rețelele de socializare. Care ar fi concluziile celor cinci ani de transformare a unui proiect antreprenorial într-un adevărat brand?
Amalia: Dincolo de orice teorii pe care Philip Kotler sau orice alt autor de marketing le-ar putea oferi, realitatea demonstrează vechea înțelepciune populară ce ne amintește că „omul sfințește locul”, iar această influență sub nicio formă nu se limitează la inițiatorii unui proiect antreprenorial, fiindcă nicio afacere nu va funcționa vreodată ca un „one-man show”. Înainte de Sungate a fost prietenia noastră, iar încrederea, respectul și sprijinul au reprezentat „logistica” proiectului nostru, așa cum pasiunea pentru frumos și exigența realmente vocațională pentru continua perfecționare au oferit cel dintâi „activ”. Am căutat o implicare deplină în toate planurile proiectului, de la compunerea echipei la cercetarea celor mai eficiente și sigure tehnologii, de la extinderea serviciilor astfel încât să ne reconfirme angajamentul pentru calitate, până la entuziasmul cu care primeam personal cliente pentru machiaj. Tocmai pasiunea care ne-a oferit putere în acest pas ne-a setat și primul reper în selectarea echipei, alăturându-ne adevărați profesioniști, împreună cu care am crescut. Ne-am bucurat, cu sinceră admirație și mândrie, văzând că impun un nume, iar prin talentul lor, ne onorează proiectul.

Cel mai împlinitor sentiment de recunoștință ce a urmat acestor eforturi a venit prin aprecierea clientelor care ne-au impresionat prin loialitate și un entuziasm pe care nu am fi îndrăznit să-l imaginăm, recomandându-ne atât cercului de prietene apropiate, cât și pe rețelele de socializare.

O superbă evoluție a venit odată cu expunerea mediatică, dezvoltarea brandului neimplicând vreun compromis în spiritul Sungate, știind că de obicei o anumită vizibilitate a unui proiect aduce ca revers o atmosferă impersonală, chiar intimidantă. Și totuși, ne putem considera realmente privilegiate, nici recenziile presei și nici aprecierea persoanelor publice nealterând această legătură, ba mai mult, alăturându-se cu naturalețe unei comunități ce deja se privea ca o familie. Grăitor în acest sens ar fi sprijinul pe care ni l-a oferit Andreea Marin, care a fost amfitrioana evenimentelor noastre în ultimii doi – trei ani. De altfel, fiecare eveniment marca Sungate ne întărește această împlinire de a vedea cum calitatea serviciilor a determinat fidelizarea clientelor, iar pasiunea noastră a înfiripat această splendidă prietenie.

cover-3

Cum ar putea luxul să inspire evoluția noastră spirituală ca indivizi, dincolo de beneficiile asociate imaginii și statutului?
Alexandra: Dacă ar fi să sintetizez însăși esența luxului, îmi vine în gând celebrul dicton „Less is more”, lansat de Coco Chanel. Definit printr-un
cadru strict de atribute – de la raritate până la valoarea manoperei, adesea dobândite prin desăvârșirea viziunii și muncii a generații întregi –, luxul este recognoscibil, este certificabil, nu permite nici stridență și nici efortul de a se încadra în orice fel de standarde reale sau închipuite. Numai privind spre această arhitectură, ni se oferă o altă înțelegere asupra valorii și a expunerii sale. Învățăm noblețea simplității, fără nevoia de a demonstra ceva, fiindcă întotdeauna calitatea se distinge firesc, fără vreun efort, și învățăm să ne recomandăm prin substanță. Din acest profil al luxului, am deprins lecția încrederii în sine și din această convingere derivă și dorința noastră de a evidenția frumusețea din orice femeie.

În ce branduri de lux, din orice domeniu, vă regăsiți?
Amalia:
La capitolul încălțăminte, prefer Louboutin. Pentru ținutele mele de zi cu zi, ador combinația dintre Dsquared2 sau Philipp Plein și ceva clasic, simplu, non-brand. Ador sacourile și gențile Chanel, la capitolul ținute elegante prefer rochiile Valentino, iar pentru rochiile de seară extravagante, favoritul meu este Alexander McQueen. Mă regăsesc total în cosmeticele La Prairie și iubesc aroma parfumului Silver Rain. Pentru produse de make-up, Bobbi Brown este brandul meu preferat, iar pentru păr, mai nou, m-am îndrăgostit de produsele Kardashian, care se găsesc și în salonul nostru. 

Alexandra: Audemars Piguet, Chanel, Roberto Bravo, Baume & Mercier, Manolo Blahnik, Giuseppe Zanotti, Armand de Brignac, Paisi, Alexander McQueen, Miu Miu, YSL.

Povestiți-ne despre pasiunile, dorințele sau hobby-urile voastre.
Amalia:
Pasiunea mea este frumosul și armonia, iubesc să creez și să ofer frumusețe, atât prin machiaj, cât și prin ținute. Ador provocările, de la design vestimentar până la amenajări interioare, restaurări de mobilier vechi sau pictură. Atunci când gătesc, mâncarea este așezată într-un anume fel în farfurie, masa este decorată întotdeauna ca pentru sărbătoare, tot ceea ce ating vreau să strălucească și să transmită frumusețe! Asta mă face pe mine fericită. Iubesc oamenii, ador să citesc seara cărți de dezvoltare personală, dimineața să fac sport și, nu în ultimul rând, să călătoresc, să descopăr lumea și prin ea să mă descopăr pe mine.

Alexandra: Din dragostea mea pentru frumusețe a luat naștere Sungate, locul în care îmi pot desfășura cu drag unul dintre hobby-urile mele devenit ulterior pasiune: arta machiajului. Aceeași evoluție spre o reală pasiune a venit și în cazul călătoriilor pe distanțe lungi și foarte lungi, al explorării unor locuri și culturi cât mai îndepărtate. Mă preocupă, totodată, descoperirea trăirilor umane, astrologia, numerologia, dezvoltarea spirituală, explorarea minții și sufletului. O altă pasiune a mea este munca alături de oameni și dorința de a aduce bucurie în suflet și zâmbet pe chip. 

coperti-luxury-81-hires-2

Ce loc dintre cele vizitate a rămas cel mai apropiat sufletului vostru și ce destinație ați dori să descoperiți pe viitor?
Amalia:
 Sunt o fire dinamică, într-o continuă mișcare și trebuie să recunosc că locul care m-a liniștit și la care doar dacă mă gândesc mă pătrunde un sentiment de calm este Indonezia. Dacă aș putea să aleg cum să fiu la 40 de ani, aș vrea să fiu o combinație între Bali și Singapore (zâmbește – n.red.). Persoanele care au vizitat aceste locuri sigur înțeleg ce vreau să spun, iar pentru cine nu a fost… îi invit să descopere mixul dintre simplitate și lux. 

Alexandra: Una dintre destinațiile mele preferate, unde am descoperit o cultură fascinantă, dar și un peisaj afrodiziac, este Thailanda, iar pe „wish list” pentru viitorul apropiat rămâne Polinezia Franceză.

Cum intenționați să dezvoltați brandul Sungate și care ar fi cele mai mari provocări în domeniul în care activați?
Amalia:
Permanentul training și introducerea cu promptitudine, chiar în premieră, a soluțiilor inovatoare aclamate de industrie ar fi o descriere mai amplă a planului pentru Sungate. Cât despre detalii, am prefera să surprindem!

Alexandra: Am căutat calitatea desăvârșită în selecția și construcția extensiilor, iar aprecierea cu care au fost primite – un feedback ce, de altfel, a impus salonul – ne determină să ne concentrăm pe o continuă dezvoltare a acestui portofoliu. Know-how-ul pe care l-am atins va sta ca fundație pentru Academia Sungate, unde vom pregăti cei mai inspirați stiliști. Nu în ultimul rând, implementăm o distribuție internațională a extensiilor de păr, încheind deja parteneriate cu diverse saloane din afara țării.

Interviu realizat de: Diana Șerpoianu
Foto: Aurel Șerban
Hair & Make-up: Sungate Solarium Studio
Locație: Grand Hotel Continental, București
www. sungatesolarium.ro