L’Art No 29 îmbină pasiunea pentru modă cu spiritul caritabil

Cu ocazia lansării noi colecții de genți L’Art No. 29, brandul ce a pus întotdeauna accent pe latura umană emoțională, îmbină pasiunea pentru stil și modă cu spiritul caritabil și bucuria realizării unei fapte bune. Lucrate manual din piele de șarpe sau crocodil, inscripționate cu mesaje motivaționale și pregătite să ascundă toate secretele doamnelor, gențile L’Art No. 29 vin în această toamnă să ajute și copiii din familiile defavorizate.

cp_09938-edit

cp_00043-edit

Astfel, o geantă cumpărată se transformă într-un ghiozdan complet utilat pentru un copil de la centrul social “Ana și Copiii”. Campania a fost lansată prin intermediul evenimentului L’Art No. 29 Luxury Sales, ce a avut loc la restaurantul Il Locale din parcul Herăstrău, și continuă în mediul online. În cadrul evenimentului, participanții au avut ocazia să descopere piesele noii colecții de genți L’Art No. 29 și să ajute totodată un copil să înceapă noul an școlar în forță. Printre parteneri s-au numărat Fresh Corner, Oriflame și Plantum.

14206002_302805886753846_6736181927482080519_o 14188404_302836426750792_6323005310329801967_o 14138027_302769850090783_9017419604783464218_o

“Fiecare geantă spune o poveste, iar în această toamnă, fiecare clientă și prietenă a genților L’Art No. 29 a trimis un copil fericit la școală. Împreună am scris zeci de povești ale unor copii care merită șansa la educație! Le mulțumim tuturor!”,  a declarat Cristina Herea, fondatoarea brandului.

Cristina Herea este antreprenoare, jurnalist, prezentator TV, organizator de evenimente și mai ales, un suflet frumos care apreciază viața și valorează simplitatea, ce și-a direcționat întotdeauna o mare parte din atenție și eforturi către sprijinul celor cărora le-a putut oferi ajutor.

14125680_302767730090995_2590125556358228093_o 14124458_302755800092188_8174744150328625490_o