Furla a deschis un magazin în Băneasa Shopping City

Faimos pentru reinterpretarea stilului de viață italian într-o manieră contemporană, creativă, brandul italian de lux Furla tocmai ce a inaugurat un nou magazin de genți în Băneasa Shopping City.

Brandul Furla este 100 % italian, în istorie și spirit. Fondată în anul 1927 la Bologna de Aldo și Margherita Furlanetto, Furla se apropie de aniversarea a 90 de ani puternic ancorată în trecutul solid al flerului său pentru frumusețe, designului inovator, tradiționalei sale măiestrii și expertizei iscusiților săi artizani.

furla-baneasa-shopping-city-1

Noul magazin din Băneasa Shopping City comercializează exclusiv gențile din linia de produse FURLA. Spațiul dedicat de 126 mp. îmbină creativitatea și eleganța fără vârstă cu un design unic. Colecția de genți pentru toamnă/iarnă 2016 propune modele în culori luminoase, cu un design smart, din piele high-end, în spiritul ludic, optimist, caracteristic Furla.

Brandul Furla este adus în România în sistem de franciză de Millenium Pro Design. Redeschiderea marchează un nou capitol Furla în România. După un prim contact cu publicul românesc pe una din arterele comerciale ale Capitalei, Furla și-a concentrat portofoliul exclusiv în travel retail, offline și online.

“Inaugurarea magazinului din Băneasa Shopping City vine ca o continuare firească a creșterii naturale a brandului. De-a lungul ultimelor sezoane, Furla a făcut echipă cu fotograful Mario Testino, care a conturat imaginea artistică a brandului, capturând în campaniile sale publicitare stilul de viață italian, optimist, colorat, contagios” afirmă Ana Pintilie, Marketing Manager Millenium Pro Design.

furla-baneasa-shopping-city-4  furla-baneasa-shopping-city-8

 
Furla este singurul brand italian cu creștere rapidă din segmentul premium, prezent în peste 100 de țări, cu peste 1600 de magazine și are sedii regionale la Bologna, Milano, New York, Hong Kong și Tokyo. Inaugurând constant noi linii de produse și magazine pe întreg mapamondul, Furla și-a dublat vânzările globale în ultimii cinci ani. Creștere datorată mai ales expansiunii asiatice, acolo unde expresivitatea colorată și ADN-ul italian al brandului au atras rapid un segment de public important. Anul trecut, 2 milioane de genți Furla s-au vândut în întreaga lume, câte una la fiecare 16 secunde.

Millenium Pro Design operează sub brandul BestValue, o rețea de magazine situate în cele mai importante aeroporturi din România, precum București (Otopeni), Cluj, Timișoara, Craiova, Sibiu, Constanța și Târgu Mureș. Millenium Pro Design beneficiază de know-how-ul și suportul logistic al Gebr. Heinemann, compania numărul 1 pe piața de travel retail din Europa, care a devenit în 2006 acționar al Millenium Pro Design. Detalii despre BestValue și despre serviciile pe care le pune la dispoziție pot fi accesate pe site-ul www.bestvalue.ro.

http://www.furla.com/
https://www.instagram.com/furla/
https://www.facebook.com/Furla/