Noul S.Pellegrino în ediție limitată

S.Pellegrino, sinonimul gustului fin italian, a dezvăluit oficial noul design de sticlă în ediţie limitată, realizat în colaborare cu faimoasa publicaţie de modă, Vogue Italia. Noua sticlă S.Pellegrino a ajuns și în România, reuşind să fie personajul principal în cadrul unei cine private între colaboratori şi prieteni cu personalităţi spumoase.

Sticla de colecţie S.Pellegrino powered by Vogue Italia va fi distribuită, în ediţie limitată, într-o reţea exclusivistă de restaurante şi baruri din România şi reprezintă o celebrare a parteneriatului global dintre cele două branduri iconice ale stilului italian autentic: Vogue Italia – un etalon în modă şi S.Pellegrino – apa ce simbolizează bucătăria gourmet, ambasador al stilului de viaţă italian prin excelenţă.

san_pellegrino_fratellini_lowres (5)

Dezvăluirea sticlei S.Pellegrino dedicată Vogue Italia marchează parteneriatul celor două mărci italiene în cadrul competiţiei globale „Young Chef Competition”, un concurs internaţional care celebrează şi împinge mai departe măiestria tinerilor Chefi la nivel global, propunându-şi, totodată, să susţină şi să dezvolte cultura culinară în jurul lumii. Marele trofeu S.Pellegrino Young Chef 2015 a fost câştigat de către irlandezul Mark Moriarty, care a reuşit să devanseze 19 dintre cei mai buni tineri Chefi, finalişti din toate colţurile lumii.

În cadrul competiţiei globale, Vogue Italia a selectat 20 de stilişti, care au realizat o creaţie vestimentară inspirată de preparatul de referinţă al fiecăruia dintre finaliştii competiţiei. Staff-ul editorial al Vogue Italia a acordat trofeul Best Couple Chef & Stylist 2015 duo-ului Maria José Jordan – Paula Cademartori. Vogue Italia şi S.Pellegrino au în comun dedicarea în slujba idealurilor de excelenţă italiene, incluzând cultura şi frumuseţea, asocierea în sine marcând parteneriatul puternic de lungă durată între cele două mărci iconice italiene.