Mobilier de lux la iSaloni Milano 2016 – prin Delta Studio

Arketipo la iSaloni 2016 2

Luxul este un stil de viață ce se reflectă în toate amănuntele cotidiene: opțiunea pentru un anumit brand de mașină, pentru un anumit ceas, pentru un stil înalt de locuire – o casă construită într-un fel și, în mod firesc, mobilarea adecvată a acesteia.

Brandurile de lux din orice domeniu au o imagine atât de înaltă și atent construită încât nu își permit greșeli sau obiecte non calitative. Furnizorii de mobilier de lux au o experiență îndelungată, de zeci de ani,  investesc sume considerabile în studii, lucrează cu tehnologii de cea mai înaltă calitate, testând rezistența în timp a obiectelor, lansează colecții semnate de designeri cu renume mondial, folosesc materiale de cea mai înaltă calitate și se preocupă de finețea tuturor detaliilor de confecționare a mobilierului. Aceste branduri sunt mereu în centrul atenției și au personal angajat să testeze cele mai mici detalii (acuratețea cusăturilor canapelei, de exemplu).

Valoarea produselor se reflectă în toate acestea – o canapea rămâne la stadiul de prototip între doi și cinci ani, pentru a se testa o multitudine de detalii precum: structura flexibilă de lemn sau metal, spuma de poliuretan, calculată la densitatea corespunzătoare, stratul din puf de gâscă, toate acestea ducând la confortul nostru atunci când ne așezăm pe ea – interiorul unei canapele trebuie să relaxeze organismul și să lase circulația sângelui să se desfășoare în mod corespunzător.

Opțiunea pentru un brand de lux înseamnă și respect pentru mediul înconjurător, prin alegerea de produse de calitate, care nu dăunează prin procesul de producție și elimină consumerismul inutil. Un mobilier de lux va rezista o perioadă îndelungată și, element important, nu se va demoda niciodată. Dacă nu ținem cont de acest considerent, ne bucurăm doar că economisim pe moment, dar în fond risipim investiția pe o canapea de la un brand ‚fără nume’, fiind obligați ca într-un an sau doi să achiziționăm o altă canapea sau, mai grav, să ne obișnuim cu inconfortul creat.

Standul Poliform la iSaloni 2016

Consumatorul produselor de lux a devenit, în ultimii ani, un connaisseur – daca înainte alegea doar brandul, acum cere detalii, se informează despre materiale, sisteme de închidere – deschidere, vrea să testeze mobilierul, merge direct la fabrică pentru a vedea procesele de producție și a înțelege în ce investește. Clientul de lux este unul educat, care alege un mobilier personalizat, înțelegând că trebuie să aștepte 3-4 luni pentru producția acestuia, beneficiind apoi o viață întreagă de un ambient personalizat.

În cadrul Salone del Mobile Milano (aprilie 2016), cel mai important târg internațional dedicat mobilierului , au fost prezenți cei mai importanți furnizori de mobilier din lume. S-au evidențiat branduri ca Varenna Poliform, Arketipo, Ditre Italia, Cattelan, Bonaldo, CorteZari și nu numai. Ca în fiecare an, standurile Varenna și Poliform au fost cele mai impresionante, fiind și printre cele mai aglomerate, renumite ca lansatoare de trend.

Pentru standul Poliform, designeri de renume ca Jean-Marie Massaud, Marcel Wanders și Emmanuel Gallina au creat noi colecții de canapele, fotolii și măsuțe de cafea, extrem de apreciate de către vizitatori pentru detaliile exclusiviste și combinațiile unice de materiale.    

Tendințele în mobilier prezentate în avanpremieră la Salonul de mobilier Milano 2016 se vor regăsi în curând în showroom-urile Delta Studio, furnizor de soluții complete în amenajările de interior.

Mai multe detalii, filmulețe realizate la standurile producătorilor și imagini în avanpremieră pe:
www.deltastudio.ro
www.deltastudio.ro/blog
www.youtube.com/user/deltastudiochannel

Logo

Cosmopolit Residence