Saber Elyzia - Treat of life

Braiconf, în cadrul galeriilor comerciale The Grand Avenue din JW Marriott


Braiconf, producătorul autohton de cămăși ce deține cea mai mare tradiție pe piața din România, anunță extinderea rețelei cu un concept store în cadrul galeriilor Grand Avenue ale hotelului JW Marriott. Noul magazin se dedică tradiției, oferind exclusiv cămăși pentru domni de toate vârstele. Gama de produse prezentă în cadrul noului magazin este disponibilă doar în showroom-ul din Calea 13 Septembrie, subliniind poziția companiei pe piața produselor de lux. Braiconf este primul producător român care intră cu un magazin exclusiv pe galeria The Grand Avenue, alături de branduri renumite la nivel internațional. Cel de-al 17-lea magazin din rețeaua Braiconf marchează, totodată, și repoziționarea unui brand românesc. Noua identitate vizuală se regăsește în toate elementele din concept store-ul de pe The Grand Avenue, numitorul comun fiind noul logo Braiconf ce pornește de la litera „b” și se transformă grațios în Măiastra Braiconf. Această campanie de repoziționare marchează cei 65 de ani pe care producătorul român îi aniversează pe piața locală.

1 - Braiconf, în cadrul galeriilor comerciale The Grand Avenue din JW Marriott În cadrul concept store-ului de 55 metri pătrați din galeria The Grand Avenue, Braiconf a dezvoltat o colecție-capsulă pentru care au fost utilizate tehnologii superioare – precum Dry & Fly – ce presupun finisarea cămășilor non-iron, obținându-se astfel o țesătură fină pentru piele și o întreținere ulterioară ușoară a cămășii. Un alt element utilizat în realizarea colecției se referă la țesăturile cu Aloe Vera care nu conțin substanțe chimice și oferă un grad ridicat de protecție pentru pielea sensibilă.

3 - Braiconf, în cadrul galeriilor comerciale The Grand Avenue din JW Marriott

Pentru a veni în întâmpinarea nevoilor oaspeților JW Marriott și nu numai, Braiconf lansează un serviciu unic în România, tocmai pentru a consolida zona de client service – serviciul Braiconf Express le oferă clienților posibilitatea de a beneficia de o cămașă made-to-measure în doar 24 de ore. Compania a introdus acest serviciu pentru a putea satisface nevoile din zona de business – rapiditatea și eficiența fiind numitorii comuni pentru care clienții aleg brandurile de fashion. Adaptarea la nevoile acestora subliniază maturitatea Braiconf, cât și avantajul liniilor de producție aflate în țară.

4 - Braiconf, în cadrul galeriilor comerciale The Grand Avenue din JW Marriott