15 ani de 2activePR

Scris de Luxury
Publicat la data de: 21-08-2015

în: News & Features

2activePR aniversează anul acesta 15 ani de activitate pe piața de comunicare locală. Fondată la începutul anului 2000, agenția și-a definit inițial aria de expertiză în zona de lifestyle și FMCG datorită activității primilor săi clienți din portofoliu: Coty, Philips, SAB Miller. Ulterior, agenția și-a consolidat experiența și a ajuns ca în prezent să ofere servicii în următoarele domenii: aviație și auto, tehnologie, sănătate, servicii financiare și profesionale, agricultură și industrii, imobiliare și construcții, ONG-uri și instituții, retail, entertainment, CSR.

_DSC7625

În spiritul sloganului Inspiring communication, compania s-a implicat în promovarea artei contemporane prin parteneriatul cu Art Safari, dar și prin alte proiecte ce au ca scop aducerea unui plus de inspirație în viața românilor. În aceeași notă, în sediul 2activePR a fost realizat primul proiect de artă obiectivă din România. De asemenea, în seria schimbărilor prilejuite de această aniversare, logo-ul 2activePR a avut parte de un lifting, iar website-ul a fost schimbat ca să corespundă noilor așteptări #dinviitor.

În cadrul petrecerii sale de 15 ani, agenția a expus opere ale sculptorului Oana Gyarmath, iar ilustratorul Kadna a realizat reprezentații artistice live de graffiti. La petrecerea dedicată tuturor celor care au fost alături agenției în acești ani, au participat echipa 2activePR, clienți și parteneri de comunicare

_DSC7539

„Suntem o agenție independentă, neafiliată niciunui grup de publicitate din România. Acest lucru ne-a făcut să fim competitivi și autentici. Faptul că avem relații de durată cu atâtea branduri de impact din România confirmă că serviciile noastre au valoare. Am pornit 2activePR cu gândul de a crea un mediu echilibrat, propice creației și exprimării deschise. La aniversarea celor 15 ani, lansăm seria de întâlniri #Conversațiidinviitor, un demers prin care dăm contur, alături de invitații noștri speciali, unui stil de lucru care să permită exprimarea potențialului creator al fiecărui om din echipă”, a declarat Corina Bârlădeanu, General Manager 2activePR.