Swiss Diamond, un parcurs pavat cu diamante alături de Silvia Ababe

Swiss Diamond, compania inspirată de o pasiune de familie pentru ceasuri de lux şi bijuterii, s-a remarcat întotdeauna prin susținerea potențialului acestor piese ca puternic activ investiţional. Odată cu formarea unor piloni conceptuali ce stau la baza fiecărei tranzacţii, Swiss Diamond urmează ca angajament valorificarea fiecărei piese prin consideraţie atât pentru prestigiul semnăturii, cât şi pentru însemnătatea pietrelor care-i conferă acesteia rafinamentul discret. Silvia Ababe, cea care a pus bazele companiei, ne împărtăşeşte valorile şi viziunea distinctă Swiss Diamond, ce stau la temelia unor tranzacţii oneste de ceasuri de lux şi bijuterii.

IMG_5702-Edit

– Povestea Swiss Diamond este povestea unei afaceri de succes, caracterizată prin profesionalism și servicii de înaltă calitate. Care sunt, în opinia ta, principalele atuuri şi ce anume deosebeşte Swiss Diamond de celelalte companii concurente?

Swiss Diamond este o afacere de suflet care a pornit acum zece ani, în urma pasiunii pentru diamante şi ceasuri, frumos şi calitate. Gama noastră de servicii s-a extins echilibrat, în timp, iar portofoliul nostru de clienţi creşte în fiecare zi. Acest lucru este rezultatul unei munci continue, dar şi dovada faptului că Swiss Diamond este o companie ce denotă încredere şi loialitate. Ce ne deosebeşte de alte companii? Cu siguranţă faptul că suntem atenţi la nevoile fiecărui client, îl consiliem în momentul achiziţiei şi îl îndrumăm să aleagă obiectul potrivit. Un alt avantaj competitiv este dat de raportul calitate – preţ. Ne dorim să oferim servicii de lux pentru că fiecare client reprezintă pentru noi un important consilier de imagine.

 

– Silvia, conduci o afacere de succes, eşti mama a doi copii minunaţi şi totuşi reuşeşti să îmbini cu brio cele două „meserii” extrem de solicitante. Cum poate o femeie să treacă de la rolul de mamă la cel de profesionist într-o carieră?

Rolul de femeie în societatea modernă este unul extrem de complex, deoarece încă se confruntă cu multe prejudecăți. Pe de altă parte, cred cu tărie că femeia modernă este din ce în ce mai puternică şi atrage după sine urmări concludente ale acţiunilor sale. Sunt o persoană ambiţioasă şi am răspuns provocării de a fi mamă şi femeie de afaceri în acelaşi timp. O provocare, însă, deloc uşoară. Rolul de antreprenor este cel care mă defineşte, pe când cel de mamă este cel care mă completează ca femeie şi îmi dă avânt să duc până la capăt orice îmi propun.

IMG_6281

– Care sunt proiectele de viitor în ceea ce privește extinderea afacerii?

Bineînţeles că tendinţa de evoluţie există în orice afacere – prin urmare, caut în fiecare zi, alături de echipa mea, oportunităţi noi de dezvoltare, astfel încât oferta noastră să acopere o gamă largă de servicii, pentru a satisface toate nevoile clienţilor. În acest sens, în viitorul apropiat vom deschide un nou magazin, numit Boutique Watches, într-o zonă importantă a Bucureştiului, cum ar fi Calea Dorobanţilor. Mai mult decât atât, gândesc de ceva vreme un nou plan de afaceri pentru un proiect foarte drag sufletului meu. De data aceasta este vorba despre un domeniu adiacent, cel al modei, care ne provoacă atâtea stări euforice nouă, femeilor pasionate de accesorii de lux. Sunt convinsă că toate doamnele şi domnişoarele vor fi încântate să afle mai multe detalii în momentul în care voi dezvălui conceptul noului proiect.

 

– Cu siguranţă, de-a lungul timpului te-ai confruntat cu multe provocări în ceea ce privește profilul companiei, dar şi al clientului. Cărui tip de consumator se adresează Swiss Diamond?

Iniţial, cea mai mare provocare a fost generată de reticenţa clienţilor faţă de preţurile accesibile ale produselor noastre. În timp, criza economică a generat apetitul pentru investiţii în valori sigure şi eterne, ceea ce a reprezentat un moment propice pentru o afacere în domeniul ceasurilor de lux şi al bijuteriilor cu diamante. Din fericire, consumatorul modern este unul educat, care preferă să-şi direcţioneze bugetul de cheltuieli către obiecte ce pot fi transmise din generaţie în generaţie. Tocmai acestui tip de client se adresează Swiss Diamond, unui generator al bunului-gust, unui cunoscător. Datorită unui portofoliu mare de servicii, Swiss Diamond pune la dispoziţia clienţilor posibilitatea de a-şi reînnoi accesoriile sau ceasul dând la schimb vechiul obiect, de a obţine un împrumut financiar în schimbul amanetării sau vinderii de metale preţioase sau pur şi simplu de a-şi vinde ceasul de lux.

IMG_5731

– Ce înseamnă pentru tine luxul?

Pentru mine, definiţia luxului reprezintă întruchiparea lucrurilor atemporale. Luxul înseamnă creativitate, calitate, servicii personalizate şi, mai ales, valoare emoţională. Însă mai presus decât importanța lucrurilor materiale, consider că diamantele sunt adevărate comori ale sufletului ce pot fi transmise din generaţie în generaţie. De aici, şi sloganul nostru: „A diamond is forever”.

Ce înseamnă luxul pentru mine? Îmi este simplu să răspund: familia mea minunată şi diamantele, sursă inepuizabilă de poveşti şi pasiuni.

 

www.swissdiamond.ro