Koroleva Caviar – Savoir-faire, ca sursă de excelență

Așa cum știm cu toții, caviarul reprezintă o plăcere culinară intensă, o celebrare a momentelor de neuitat, dar și o sursă bogată de elemente nutriționale benefice pentru organismul nostru. De fapt, caviarul este bogat în Omega 3, grăsimi saturate, minerale și proteine. Ioana Bârsan a fost un trendsetter prin propunerea caviarului KOROLEVA pe scară largă la nivel global, creând astfel oportunitatea și facilitând accesul la un astfel de produs alimentar complet și sănătos. Proiectul colecției de caviar KOROLEVA a fost finalizat după ani lungi de perpetuă și consecventă dăruire și muncă, pentru ca, în cele din urmă, să fie capabil să ofere cel mai rafinat caviar de crescătorie. De la KOROLEVA Imperial Ossetra la KOROLEVA Royal Sevruga, de la caviarul KOROLEVA uscat, gata pentru a fi răzuit deasupra farfuriei dumneavoastră ca finisaj, la pate caviar KOROLEVA, oferta se adresează celor care se așteaptă doar la ce e mai bun.

_DSC7568

REVOLUȚIA CAVIARULUI

După secole de capturare sălbatică neglijentă, întreaga specie de sturioni a fost pusă în pericol, până la punctul de a dispărea. Pentru conservarea speciei, autoritățile internaționale au luat măsurile de protecție corespunzătoare și au interzis captura sălbatică începând cu anul 2008, permițând doar tehnica de cultivare a sturionilor, care garantează menținerea speciei în condiții de siguranță și protejarea mediului. Odată cu apariția tehnologiei agricole, a fost deschisă o nouă eră prin posibilitatea de a oferi un gust proaspăt natural și unic, de o calitate impecabilă. Caviarul de crescătorie poate fi numit și caviar de nouă generație, însă KOROLEVA aplică metode super-tehnologice îmbinate cu semnătura artizanală tradițională rusească. Aceasta este combinația perfectă.

De asemenea, KOROLEVA a fost un pionier al livrării de produse proaspete impecabile, ca urmare a metodei secrete aplicate pentru a conserva caviarul pe cale naturală, fără orice aditiv, colorant sau conservant, cum ar fi des întâlnitul E285, cunoscut și sub numele de Borax.

_DSC7608

POVESTEA DIN SPATELE BRANDULUI

Ioana Bârsan și-a pus semnătura personală pe brandul propriu de caviar, KOROLEVA. Ca o gurmandă veritabilă, Ioana a investit ani de zile într-o cercetare detaliată pentru a găsi modul prin care să recreeze același gust al caviarului ca și cel din urmă cu ani buni de zile, când acesta era încă un element abundent în dieta zilnică de bază a rușilor, iranienilor și a altor iubitori ai rafinatei specialități. Caviarul reprezintă gustul atemporal a ceea ce timp de secole a fost clasificat ca fiind, în mod incontestabil, cea mai fină delicatesă.

Ioana a dat naștere unui vis, acel vis care, odată realizat, devine o adevărată comoară pentru întreaga viață. Ea a petrecut aproape 20 de ani în căutarea excelenței și a extraordinarului, indiferent de domeniul în care a activat, fie că a fost vorba de couture și modă de lux, precum brandul Christian Dior, sau de perfecțiunea calității celor mai scumpe, dar și mai apreciate produse alimentare, precum caviarul.

_DSC7673

CAVIAR IN-FLIGHT

Un raport realizat în 2015 de către Boston Consulting Group (BCG) a constatat că din 1,8 trilioane de dolari cheltuite pe bunuri și servicii de lux la nivel mondial, aproape 1 trilion de dolari a fost cheltuit pe „experiența de lux”. Aceasta a fost trecerea de la ostentația dedicată doar câtorva, la un consum de masă global. Această schimbare vizează în mare parte călătoriile cu stil, care oferă cele mai bune servicii în ceea ce privește calitatea și produsele alimentare. Călătoriile de lux se află printre cele mai mari solicitări în acest moment. Nu contează dacă sunt făcute cu avionul privat, la clasa întâi sau la clasa business. Călătorii de azi trăiesc cu așteptarea ca timpul petrecut pe drum să nu fie doar o simplă experiență, ci un timp de lux pe care și-l dăruiesc lor înșiși.

În 2015, caviarul KOROLEVA a fost ales ca furnizor de către compania aeriană Garuda Indonesia, cotată cu cinci stele pentru serviciul de catering oferit la bord. Garuda este una dintre cele mai apreciate zece companii aeriene din lume pentru calitatea experienței serviciului la bord. O companie care stăpânește perfect arta de a face pasagerii să se simtă speciali, importanți, dar și arta de a ști ce dorește un pasager, înainte ca acesta să ceară. Un rol important în cadrul Garuda Indonesia îl deține aclamatul și premiatul chef Vindex V. Tengker, desemnat vicepreședinte al departamentului Inflight Service. Pasiunea sa pentru gastronomie și pentru ingrediente extraordinare, considerată de el însuși drept „cea mai bună formă de artă”, îl face pe Vindex Tengker un ambasador inspirațional al excelenței.

_DSC7611

UN ADEVĂRAT SIMBOL AL RAFINAMENTULUI

Caviarul KOROLEVA a fost aprobat ca furnizor pentru hoteluri de cinci stele din toată lumea, dar și pentru companii de avioane private, precum SHY Aviation din Marea Britanie; mai mult decât atât, caviarul KOROLEVA este sponsorul unor evenimente de renume, precum Royal Grand Ball din Monaco sau diverse gale caritabile organizate la Londra.

Dar dincolo de toate acestea, putem afirma că indiferent dacă însoțește un pahar de vodcă rusească autentică sau unul de șampanie fină, caviarul KOROLEVA se încadrează cu ușurință în orice peisaj social din lumea produselor alimentare. De fapt, a fost și va fi întotdeauna un veritabil „rege al mâncărurilor”. 

Cosmopolit Residence